vrijdag 27-12-13 - Reisverslag uit Schenkel, Nederland van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu vrijdag 27-12-13 - Reisverslag uit Schenkel, Nederland van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu

vrijdag 27-12-13

Blijf op de hoogte en volg fritselsrolenlidcon

27 December 2013 | Nederland, Schenkel

Kerstdagen zijn voorbij, de vreetpartijen ook, althans voor ons want anders passen we zondag niet in onze vliegtuigstoelen. :-)
Hoop dat jullie t ook fijn hebben gehad.

• 27 December 2013 - 07:35

Constance:

Ja, Els peper ons het nog maar even in dat wij nog ruim een maand moeten wachten voor we in Lombok zijn :-)
    Fijne dag allemaal

• 27 December 2013 - 10:59

Els:

Ff mijn hoofd laten fatsoeneren bij de kapper.

• 27 December 2013 - 11:36

Wim:

Óók Goedemorgen Allemaal!
    Tja, het verblijf in Lombok door de Spiekers en aanverwanten geeft eens te meer een verbazingwekkend feit te zien....
    Het gemiddeld landelijke IQ zal zowel in Holland als in Lombok duidelijk een paar punten stijgen..!
    (Doordenkertje Jongelui...)
    Overigens Els&Frits: Gave en gezellie foto's van jullie Kerstuitspattingen hoor!

Wij, d'aloude Trixelorussen zijn ons al aan het voorbereiden op de Jaarwisseling. Ook dát wordt een historisch Vreetfestijn, n.l.: Goed gevulde Ragoutbakkies, per persoon 1 oliebol, 1 appelbeignet (Is Veurburchs voor appelflap(!), 1 Rumrozijnenbol en in gróte plakken ham gerolde giga-asperges.
    Stop...einde verhaal.
    Drankies erbij uiteraard en op den twaelfden ure rukken we een fles Brut-bubbeltjeswater open...
    Nàh, wat wil een eenvoudig mens nog méér?? (Hmm..Twéé flessen Brut misschien..???)

Later op de dag gaan we tussen de regendruppels door nog even Hoogvliet onveilig maken. Al is het maar voor de noodzakelijke dagverse eitjes, melluk en worsten om belegen broodjes te maken.
    Voor de rest van de vroterijen zijn we goed voorzien en gaan we de koel- en vrieskast gewoon leegvreten, net zoland tot we een echo terugkrijgen als we roepen: Isternogwattevréte...vréte-vréte- réte-éte..???

Heffunnijsdeetoedee!

• 27 December 2013 - 12:31

Puk:

ja, wat zal ik daar nog aan toevoegen, tot het nieuwejaar bijgepraat.

Nee dus, want we gaan natuurlijk Els en Frits een hele goede reis naar Lombok toewensen, fijn dat het deze keer zo vlot gaat en dat jullie gezond en vrolijk zullen landen. Nog twee naggies slapen en dan is het zover voor jullie. En wij dan weer uitkijken naar de leuke verslagen en foto's, dat is ook altijd weer een feessie. Ik heb inmiddels al een nieuwe map aangemaakt waar het allemaal in geplaatst wordt, de foto's dan.

Straks even tussen de druppels door naar Hoogvliet, ik heb me toch een berg papier en flessen voor de bakken die daar staan, had afgelopen dinsdag geen zin erheen te lopen dus nu het hele zootje, gelukkig gaan we met de auto.

Hoe is je haar geworden Els, zit het leuk? Gelijk weer mooi voor Lombok.

Ja, Constance, jij moet dan nog even een maandje wachten, maar als dan die lange saaie maand voorbij is wordt het feest, ik zie het al helemaal voor me, Lenny, Lidia, Roland en jij, en dan 1 van jullie in de rolstoel, dat zal een lachen worden en lekker gauw het vliegtuig in en vliegen maar kapitein!!!!

Lenny, twee dagen vasten, wat sterk ben jij, dat zit er hier echt niet in, maar wel matig aan natuurlijk, hahaha, moet je wel de bak drop bij me vandaan houden.

In ieder geval, een fijne dag allemaal, het is alweer half een en als ik naar buiten kijk lijkt het net of het nog vroeg in de morgen is, zo grauw en zonder zon.

Binnen is het lekker warm, gezellig en nog steeds de kerstboom en het gebruikelijke kaarsje aan, lekker hoor!

• 27 December 2013 - 13:51

Els:

Ben weer lekker gekortwiekt, laatste dingetjes nog ecen gekocht nu zijn we helemaal klaar.
    Wat we nog nooit hebben gehad is een dag over, een hele vrije dag !halleluja !
    Meestal was t stressen tot de laatste seconde en nu...zo relaxed !!

• 27 December 2013 - 17:07

Puk:

Heerlijk Els, geniet er maar van, lekker ontspannend.

Wij zijn intussen ook weer terug van de Hoogvliet, we hebben ons netjes gehouden, maar toch niet netjes genoeg, want de vriesruimtes zitten nu weer propvol en ook het koelgedeelte. Maar het zijn lekkere hapjes voor de feestdagen en dan gaan we er echt serieus tegenaan, scouts honour!!!

Het leuke was dat ik een bak ijscream leger heb zitten eten zodat het in een kleiner bakje kon en dat staat nu netjes weer in het vriesvak, ze moesten ons maar arresteren voor overmatig inslaan, we vergeten dat we het ook nog een keer op moeten eten, dus Januari, we komen er aan en gaan ons best doen om de koopjes te laten staan, hahaha.

Straks soep en een broodje verse makreel, de vistent was dicht dus maar een lekker makreeltje gekocht, we hadden gehoopt om lekker kibbeling te knabbelen, volgende week dan maar weer, dat gaat gelijk op en niet in de koelkast.

jaja, ik hoor het al, smoesjes, maar het is zo lekker!!!

In ieder geval eet smakelijk allemaal en prettige avond nog!!!

• 27 December 2013 - 20:14

Lenny:

WAHHH HA HA HA ! ! ! Helemaal vergeten dat ik zou gaan vasten, dom dom dom!!!!
    Puk, ik ga ook in de rolstoel, maar als ik zo door ga kunnen ze me zo wegrollen.
    Een plek in het bagageruim is ook O.K als er maar te eten is.
    Maar nu is echt alles op, dus morgen nieuwe dag, en weer een nieuwe kans.

Zielig hoor Els, EENZAME KERST.
    De foto is leuk.
    Jij ben al vast een paar ons lichter, nu je haar er af is.
    Laat het nog even zien op de site.

Constance, mijn koffer staat ook al klaar, en de jouwe??
    Nog vijf zondagen en dan mogen wij aansluiten.

KANNIEWACHTEN

• 27 December 2013 - 21:44

Paula:

Lachen Lenny, jij rollend en wel door de douane, ik zie het voor me, maar je hebt nog precies 1 maand om te sporten, hondje mee en hollen maar, dat scheelt volgens kenners kilo's.
    Alle gekheid op een stokje, je bent welkom hoor, ik zie je Lenny.

Allemensen, wat moeten jullie wel niet eten voor de diepvries leeg is Puk/Wim, ben benieuwd naar jullie recepten, een gezellig weekend voor jullie.

Elsje nog eventjes dan kunnen de koffers dicht, lekker naar de warmte en de zon, fijn dat we weer mogen meegenieten, veel plezier voor beide en groetjes aan alle bekende daar, xxxxxxx

• 27 December 2013 - 22:22

Els:

De koffers zijn dicht Paultje, alleen de handbagage is nog open.
    We hebben er zo'n zin in om lekker te zwemmen en idd iedereen terug te zien...
    Een foto van mijn haar heb ik niet Len, gewoon geknipt en n kleurtje erin !
    Truste voor straks !