2e kerstdag - Reisverslag uit Schenkel, Nederland van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu 2e kerstdag - Reisverslag uit Schenkel, Nederland van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu

2e kerstdag

Door: els

Blijf op de hoogte en volg fritselsrolenlidcon

26 December 2013 | Nederland, Schenkel

vandaag is het 2e kerstdag alweer, wij wachten op de gasten voor de brunch, ben benieuwd of ze inderdaad hun ouwe zooitje aanhebben...of pyama.
Ik hou jullie op de hoogte hoe alles is verlopen.

  • 26 December 2013 - 07:59

    Constance:

    Wat en prachtig "kerststel" zijn jullie!
    Fijne dag nog en daarna....voorbereiding LOMBOK.

  • 26 December 2013 - 10:00

    Yvonne:

    Vannacht geen oog dicht gedaan. Wel een hele leuke eerste kerstdag gehad. We zijn heel erg verwend door mijn nicht en neef in Almere. Alleen na de nodige alcoholica kan mijn lieve mannetje heel veel bomen doorzagen. Wat een gesnurk. En dan nog in een vreemd bed slapen. Maar goed dat haal ik wel weer in. Hoop dat iedereen een gezellige eerste kerstdag heeftgehad.

    Geniet van de brunch. Ben benieuwd hoe dat gaat met kleding en zo. Iedereen nog een heel mooie tweede dag en morgen weer over tot de orde van de dag.

  • 26 December 2013 - 10:56

    MIA:

    Iedereen fijne 2 de kerstdag,hier is alles weer terug naar normaal,alles weer open en aan het werk
    Vanmiddag ga ik naar San Pedro om Marijke haar verjaardag te vieren,gezellig,blijf ook slapen bij haar want met een slok op en die donkere wegen tegenwoordig rij ik niet meer terug.Ze heeft een borrel in haar stamkroeg met een buffet vanaf 5 uur ,verheug me er op

  • 26 December 2013 - 10:56

    Hanneke:

    Wat een leive foto!! tot zo

  • 26 December 2013 - 11:15

    Els:

    Iedereen fijne dag, Mie veel plezier en aai Misty van ons. Xx

  • 26 December 2013 - 11:46

    Paula:

    Een fijne 2e kerstdag allemaal, wij hebben een hele gezellige 1e gehad nu even een flinke wandeling.

    Ennnnnnn zijn de gasten in pyama gekomen voor de brunch, eet smakelijk.

  • 26 December 2013 - 12:52

    Puk:

    Van hieruit ook iedereen een fijne tweede kerstdag met veel plezier.

    We horen het verhaal wel van de pyama brunch, hoop dat jullie het heel gezellig en veel lol hebben. Wat een mooie foto Els, het lijkt wel of jullie met de dag jonger worden, gaaf hoor!

    Wij hopen straks dan even naar Gert te gaan en een raspatatje op te pikken als dat plekkie op tweede kerstdag open is, we zien wel, thuis staat ons ook nog een lekker dinertje te wachten, overschot van gisteren, lekker hoor.

    In Canada komen dan ook alle kinderen en kleinkinderen bij elkaar voor een gezellig daggie, het weer is knudde, maar dat mag de pret niet hinderen, de wegen zijn altijd goed schoon, dat is wel fijn.


  • 26 December 2013 - 13:32

    Pieta Schouten:


    Mia veel plezier in San Pedro. Ik had inderdaad van Hans gehoord van de storm. Ik hoop dat alles goed is
    gegaan op mijn terras. Joke had alle planten daar neergezet i.p.v. bij de voordeur. Alle potten zullen wel
    kapot zijn. Dus in februari nieuwe kopen.
    Els en Frits wat een mooie foto van jullie. Veel plezier bij je pyamaparty.
    Gisteren toch een leuke dag gehad.
    Het kerstdiner in het ziekenhuis bestond uit:
    voorgerecht: kip of krabcocktail
    hoofdgerecht: Rundvlees in rode wijnsaus of hertenbiefstuk
    Bijgerechten: Rode kool, stoofpeertjes, spercieboontjes met spekjes, aardappelpuree of wilde rijst.
    Dessert Kerstpudding.
    Dus dat was niet verkeerd. Hebben het gezellig gemaakt met kerstplacemats en kerstservetten.
    Ook voor het bezoek hadden wij koffie, thee en versnaperingen klaar gezet.
    Nu krijg ik mijn moeder en mijn zus met haar familie voor het kerstdiner. Dus lekker aan het koken.
    Verder wens ik iedereen een fijne tweede kerstdag toe.

  • 26 December 2013 - 13:43

    MIA:

    Pieta ik ga morgen wel even kijken op je terras,misschien heeft ze ze een beetje beschut gezet,bij de deur staan ook nog je varens,die geeft de tuinman water,lekkere tandeloze schat is het hoor.
    Joke en ik wensen je toch een gezellige dag,geef ze allemaal een dikke kus

    Els zijn jullie allemaal echt in je planie,lijkt me zo leuk.
    Enfin ik zal misty een aai geven en verder allemaal een fijne dag verder

  • 26 December 2013 - 14:43

    Pieta Schouten:

    Mia, laat de planten maar. Geeft niets. Het rolluik is op het moment vergrendeld dus je kan de terrasdeuren
    niet openkrijgen. Dus zou je door alle tuinen moeten. De tuinman zou opletten. Maar wel lief van je om het aan te bieden. Ik lig er zeker niet wakker van.
    Trouwens als je Diego zie dan is dat goed. Hij moet wat klusjes voor mij doen.
    Kus.
    wakker van.

  • 26 December 2013 - 16:44

    Els:

    We hebben een hele gezellige brunch gehad en inderdaad in plany ( zei Frits vroeger als kind altijd) lenny in joggingbroek en hanneke ook in iets makkelijks, de rest in plany en kamerjas, heerlijk relaxed.
    Nu lekker -nadat alles is opgeruimd - een kerstfilm kijken !
    Heerlijk zo'n ontspannen dagje.
    We hebben als extraatje nog een prachtige zonsondergang.

  • 26 December 2013 - 17:53

    Lenny:

    Hanneke, bedoel je lieve of leipe foto, dat laatste pas het best bij die halve gare in het midden op de stoel.
    Het fototoestel had de verkeerde lens voor, in het eggie ben ik wel een fotomodel,he Els ? ?
    Hier kunnen we nog lang over napraten. Jammer dat er geen roomboter en eieren waren, daar had ik me nou zo op verheugt. Els kosten nog moeite heb je gespaard tot kerstverrassingen toe, echt heel lief...je denkt ook aan alles. Flappen, amandelen, croissants, broodjes, zalm, salades, toast, sappen, bubbels, koffie, enz enz ..zelfs de hondensticks waren lekker.
    Over een maand iedere dag met elkaar eten, zo gezellig!!!!!!!
    Ik had gewoon huiskleren aan, waar ik ook wel eens mee op bed lig, de baby doll heb ik maar thuis gelaten dat leid alleen maar af.
    Nu zijn we '' de hond en ik '' aan het uitrusten van al die etentjes.
    Morgen ga ik maar eens een paar dagen vasten, om te voelen hoe honger voelt.
    Wat zijn wij toch gezegend om zomaar te kunnen eten wat je maar wil.
    Ik denk daar best wel eens aan, maar goed....ik kan het ook niet helpen dat mijn wiegje in Nederland stond.

    Nou mensen die nog aan het diner zitten, rustig aan en geniet ervan.

    Ik ga nu naar een concert kijken, het MAX Avondconcert op Ned 2.

    Fijne avond allemaal!

  • 26 December 2013 - 18:52

    Els:

    Ja de hondensticks ! Roland dacht dat het van die beefies waren en heeft er een stuk van opgegeten, dik lachen natuurlijk hahaha...maar het zal goed spul zijn want een hondje krijgt er ook niks van !

    Nu.....Boerenkool !!!!!

  • 26 December 2013 - 20:57

    Wim:

    Jáááá...hondensticks! Dat zegt me wel iets. Puk vond er 2 stuks ik een fraaie lange broek, die iemand voor haar had meegebracht....
    Wij zijn zo'n beetje door de dag heengekacheld. Begin van de middag naar het zorgcentrum gegaan en troffen naar m'n broer in diepe rust aan. Hmm...volgende keer maar weer eind van de ochtend op bezoek, want dan is hij doorgaans nog wakker.

    Straks nog even dubbelliggen bij André van Duin en héél misschien nog André Rieu bekijken/beluisteren.
    We zien nog wel.
    Tot morgen allemaal en slaap lekker. (Mét of zónder pyama!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schenkel

onze 6e reis naar Indonesie

de voorpret kan beginnen

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2014

donderdag

05 Maart 2014

de 5e maart

28 Februari 2014

de laatste

27 Februari 2014

dit was Indonesie !!!

26 Februari 2014

Goedemorgen Nederland !
fritselsrolenlidcon

we gaan met 6 man ditmaal naar Lombok. Wij gaan 2 maanden de 4 anderen gaan 1 maand. er is al een heleboel geregeld maar er moet nog veel. wordt genieten.

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 52415

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 01 Maart 2014

onze 6e reis naar Indonesie

Landen bezocht: