KERSTMIS 2013 - Reisverslag uit Schenkel, Nederland van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu KERSTMIS 2013 - Reisverslag uit Schenkel, Nederland van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu
VIP-Report

KERSTMIS 2013

Blijf op de hoogte en volg fritselsrolenlidcon

25 December 2013 | Nederland, Schenkel

Alle site-vrienden en -vriendinnen :
Fijne feestdagen.
De lekkere fles rosé, die we van Wim en Puk hebben gekregen, staat lekker koud.
Roland is er morgen niet.
Wij zijn lui en eten lekker champignonsoep. Geen gedoe in de keuken.
Fijne dag allemaal.

  • 25 December 2013 - 08:15

    Oieta Schouten:

    Goedemorgen lieve mensen,

    Allereerst wil ik jullie allemaal fijne kerstdagen toewensen.
    Ikzelf zal er niet veel aan doen van het jaar. Eerst even koffiedrinken bij mijn moeder en een
    lunch voor haar maken. Daarna ga ik naar het ziekenhuis om de patienten te verzorgen met eten en
    drinken. Vandaag wordt er iets extra,s gedaan. Zelfs een wijntje mogen enkele patienten.
    Niemand wilde graag werken tijdens de Kerst maar voor mij maakt het dit jaar niet uit.
    Ben blij iets voor de mensen te kunnen betekenen zeker in deze tijd. Het is nooit leuk om in het ziekenhuis te
    liggen maar gedurende de Kerst is het helemaal bitter. Omdat ik op de afdeling neurologie werk heb ik vooral oudere mensen die getroffen zijn door een beroerte, hersenbloeding etc.Je staat versteld dat sommige
    mensen gewoon geen bezoek krijgen ondanks dat ze gewoon kinderen of familie hebben. Dat is soms zo
    zielig. Dus vandaag ga ik ze lekker vertroetelen. Extra praatje maken, kopje koffie drinken met sommigen
    die geen bezoek hebben.
    Lieve mensen ik wens jullie een fijne dag toe.

  • 25 December 2013 - 09:10

    Els:

    Lieve Pieta,

    Dit berichtje is speciaal voor jou.
    Ik bewonder je, je bent de allergrootste kanjer die ik ken !
    Wat sla jij je geweldig door deze rottijd heen.
    Je bent een voorbeeld voor velen en je verdient een plek in de hemel als die er al is.

    Xxxx Els

  • 25 December 2013 - 09:25

    Hanneke:

    Goedemorgen allemaal, ja Pieta dat is inderdaad als je alleen bent heerlijk andere mensen te verwennen.
    Ik vind het ook fijn voor aoudere mensen wat te doen, vd week was ik in een bejaardehuis mijn vrioendintrad daar op in een koor, die mensjes zijn dan zo blij, er kwam een oud mannetje op mij af, omdat ik mee zat te dijnen, hij zegt dame dit is een wals... ja ja zeg ik ,hij pakt mij vast en danst wat met mij, ik zeg ik heb last van mn voet!!!hij zegt oh even maar, hij was de koning te rijk, een praatje en wat lol en ze zijn zo blij,
    Cynthia ewart eb Izzy komen brunchen gezellig, vanavond een vriend dineren, we komen de dag wel door.
    Voor iedereen die leest vandaag een fijne kerstdag, morgen brunch bij mijn zus, tot morgen Els en Frits,Lenny

  • 25 December 2013 - 10:42

    Lidia:

    Iedereen een gelukkig en fijne kerst gewenst van mij met heerlijk of gewoon kersteten

  • 25 December 2013 - 10:47

    Evelien:

    Glædelig jul og godt nytår!

  • 25 December 2013 - 11:01

    Wim:

    Een heel prettig Kerstfeest voor allemaal!!
    Klasse hoor Pieta, petje af voor jou...!
    Wij zullen vandaag regelmatig schitteren door afwezigheid, hoewel....Tussen de bedrijven door melden we ons wel weer even.
    Puk gaat culinaire hoogstandjes maken voor ons Kerstdiner. Dat wordt écht smullen, wat ik je brom...
    Gisterenavond hebben wij de kerstpresentjes al uitgepakt. Er zat zó iets geinigs in één van mijn pakjes, laat het nog wel zien met een fotootje. Lachûhhhh!!!

    Morgen ook naar het zorgcentrum. Mijn broer krijgt ook maar mondjesmaat bezoek...

    Geniet van deze dag hoor...

  • 25 December 2013 - 11:21

    Paula:

    Voor allen goede kerstdagen toegewenst, het zonnetje schijnt dat maakt het heel vrolijk en blij, ik hoop dat het zonnetje ook in Spanje en Denemarken is, dat schept verbondenheid. Liefs van ons beide.

  • 25 December 2013 - 11:33

    MIA:

    Allemaal een fijne dag toegewenst
    Wij zijn ook lekker lui vandaag ,het weer is er ook naar,het heeft zo hard gestormd en geregend dat we dachten dat de koepel in de badkamer eruit kwam,en nu is het donker en koud,dus binnen gezellig maken
    Pieta jou koepel zit er ook nog op hoor en ga jij maar lekker je oude mensjes verwennen,is wel aan jou toevertrouwd

  • 25 December 2013 - 12:17

    Stef:

    Amsterdam, 25 december 2013.

    Beste Els en Frits en alle andere schrijvers en schrijveressen,

    Een heel fijne Kerst toegewenst en een goed begin van 2014 in goede gezondheid.
    Blijf jullie avonturen volgen en zal af en toe "inbreken" om vanuit het Amsterdamse wat te laten horen.
    Straks luisteren en kijken naar wat hoger hand te melden heeft.
    Ben benieuwd.

    Stef en Clemence.

  • 25 December 2013 - 12:18

    Els:

    Jullie ook allemaal fijne kerst, reken maar dat wij mega-lui zijn.

  • 25 December 2013 - 13:39

    Els:

    Heee Stef en Clemence, het accent op de e heb ik nog niet gevonden op de ipad !
    Jullie ook fijne dagen, leuk dat jullie ons ook weer volgen naar Lombok !

  • 25 December 2013 - 19:09

    Wim&puk:

    Pfffff...een héérlijk door Puk gewrocht Kerstdiner achter de knopen..!!!
    Nu dus *uitbuiken*, verstand op nul (kost géén enkele moeite...) en TV-loeren geblazen.
    Prettige voortzetting van de avond en - na een goeie meurtijd - tot morgen....

  • 25 December 2013 - 19:55

    Els:

    Zo, tafel is gedekt voor morgen en vanavond lekker een merstfilm kijken.
    Fijne avond en tot morgen.

  • 25 December 2013 - 20:36

    Els:

    De rose was heerlijk Puk en Wim !
    Dank jullie wel.

  • 25 December 2013 - 22:08

    Puk/wim:

    gezapige rustige kerst achter de rug, vol van het dinner, de rollade was heerlijk, kwam vermoedelijk van Wim zijn geimpregneerde wijn, en de lekkere kruiden, gezellie dagje, en straks lekker slapen.

    Ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad en nu op naar oudejaarsavond, met alle knallen en het grote kerstbomenvuur, we kunnen het fijn vanaf het balkon of raam gaan bekijken.

    Ik haal wel het een en ander bij de oliebollenkraam, ga er zelf niet aan beginnen, houden het lekker rustig ook hoor.

    Op naar morgen, 2e kerstdag en naar Gert, hopelijk houden we het droog.

    Welterusten!!!!!

  • 25 December 2013 - 22:10

    Puk:

    Fijn dat je de wijn lekker vond Els en Frits, ik had hem bij Gal en Gal gehaald en om de droogste rose gevraagd die ze hadden. Prettige winkel, en altijd zeer behulpzaam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schenkel

onze 6e reis naar Indonesie

de voorpret kan beginnen

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2014

donderdag

05 Maart 2014

de 5e maart

28 Februari 2014

de laatste

27 Februari 2014

dit was Indonesie !!!

26 Februari 2014

Goedemorgen Nederland !
VIP-member
fritselsrolenlidcon

we gaan met 6 man ditmaal naar Lombok. Wij gaan 2 maanden de 4 anderen gaan 1 maand. er is al een heleboel geregeld maar er moet nog veel. wordt genieten.

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 52458

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 01 Maart 2014

onze 6e reis naar Indonesie

Landen bezocht: