oma Hanneke - Reisverslag uit Schenkel, Nederland van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu oma Hanneke - Reisverslag uit Schenkel, Nederland van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu

oma Hanneke

Blijf op de hoogte en volg fritselsrolenlidcon

28 December 2013 | Nederland, Schenkel

Vandaag de laatste dag thuis en morgen eindelijk naar Indonesie.
Gisteren werd Hanneke's kleinzoon 18 jaar. Nog gefeliciteerd en bedankt voor de foto 's.
Ik zet ze voor jullie neer.

  • 28 December 2013 - 10:56

    Aaltje:

    Dat ziet er leuk uit, gefeliciteerd!

    Els en Frits een hele goeie reis en we hopen op vele mooie Lombok verhalen !

  • 28 December 2013 - 11:27

    MIA:

    Zo Hanneke je hebt niet alleen een mooie kleindochter maar ook een prachtige kleinzoon,wat een mooie jongen.
    Els gaan jullie morgen eerst nog naar het hotel,of gaan jullie morgen al vliegen

    Gisteren was ik om 13 u weer thuis,was hartstikke gezellig bij Marijke,en nu op naar het nieuwe jaar,dan zijn al die kl... dagen weer om en kunnen we vol goede moed aan 2014 beginnen 2013 schrap ik ui agenda

  • 28 December 2013 - 12:41

    Puk:

    Gefeliciteerd Hanneke, wat een mooie foto van allebei de kleinkinderen, en jij staat er mooi en trots op, heerlijk hoor!

    Hier gaat alles zijn rustige gangetje, ik heb lang geslapen met tussenpozen, last van mijn asthma, dus moeilijk ademhalen wanneer ik lig, concentreren om toch maar te kunnen slapen, en dat is me dus toch wel gelukt, gelukkig heb ik hier een klein prednisone kuurtje liggen, ik zal het vandaag nog even aankijken, anders ga ik er echt aan beginnen vanavond. Mijn rug en nekspieren doen zeer van het gespannen liggen, dus zal het er wel van komen.

    Nog even Els en Frits, dan is het echt zover, moeten jullie morgen al vroeg op het vliegveld zijn? Spannend hoor, en dan lekker de warmte tegemoet, het genot van het zwembad en alle comforts vandien, en natuurlijk Novi en andere vrienden en kennissen weer te zien, het zal een hele blijde begroeting worden, en dan maar lekker genieten.

    Hier schijnt het zonnetje lekker, het ziet er goed uit buiten, maar ik hou lekker mijn gemak, loop zelfs niet naar beneden om de post te halen. Hou me echt gedekt vandaag.

    Wim staat alweer lekker kippenvleugeltjes te grillen op het ogenblik, toch maar voor bezweken gisteren bij Hoogvliet, het zijn ook zulke lekkere tussendoor knabbeltjes, verder hebben we meer dan genoeg andere knabbeltjes en vrootjes, wel Maandag even naar de oliebollenkraam, een paar oude-nieuwjaars bollen ophalen en een paar lekkere ouderwetse appelflappen.

    Fijne dag iedereen, ik krijg net een lekker kopje koffie van Wim gepresenteerd, lekker hoor!

    Tot straks!!!

  • 28 December 2013 - 13:05

    Hanneke:

    Leuk Els echt genieten, die kleinkinderen, klein en groot. Ja Mia mooi he mooie dochters,en mooie kleinkinderen.een bezit, het is hier heerlijk zonnig, ik ga even proberen te fietsen.
    Els en Frits, lekker naar het hotel en morgen vliegen toch? geniet ervan kom lekker bij, en wij leven met jullie mee, en genieten van de foto's, 2 hele fijne maanden samen,en met de vrienden. goeie vlucht xxx liefs van mij Ro schrijf jij ook nog op de site? voor je weggaat? fijne dag allemaal.

  • 28 December 2013 - 13:46

    Fritselsrolenlidcon Zesstuks:

    Vandaag nog een dagje thuis, morgen naar het hotel, overmorgen vliegen.
    Net online ingecheckt en geprobeerd de boardingpassen uit te printen, dat werkt dus niet, zal SA wel hebben geblokkeerd, zodat je ze op schiphol moet laten printen.
    Mij een zorg, ik vind t allemaal best.
    Straks nog ff gezellig bij Anketank en Floor een bakkie doen.
    2013 schrap ik ook, het was een klotejaar, trouwens 2012 ook. Op een paar leuke hoogtepunten na was t 3 x niks, dus hopen we op een heeeeeeeeeeeeeel goed 2014.

  • 28 December 2013 - 17:12

    Lenny:

    Hanneke,Gefeliciteerd!! mooie kleinzoon heb je, was ik nog maar 17.

    Ik ben best wel benieuwd Els naar je eerste foto's van je reis.
    Wat is die tijd snel gegaan. Je blijft toch wel schrijven als je onderweg bent.
    Of kan je in het vliegtuig niet internetten?

    Vervelend Puk dat je last hebt van je astma, hoop dat je je snel beter zal voelen.
    Misschien helpen die kippenvleugeltjes.

    December 2012 had ik zoveel goede voornemens, waar helemaal geen kl..e van is terecht gekomen.
    Dus nu neem ik me voor om helemaal geen goede voornemens uit te spreken.
    Alles is toch al voor bestemd, zelf heb je weinig invloed, probeer het maar uit.

    Mensen fijne avond!

  • 28 December 2013 - 17:18

    Yvonne:

    Els en Frits. Een heel goede en voorspoedige reis. Ga weer lkker genieten en door de foto's mogen wij mee genieten. Dikke knuffel.

  • 28 December 2013 - 17:56

    Puk En Wim:

    Els en Frits, namens ons allebei een hele goede reis en veel plezier, ik had het al eerder gezegd, maar Wim vroeg mij dit even neer te zetten, dus geniet er maar driedubbel van.

    Ik ben aan de prednisone begonnen vanmiddag, voel me een pietsie beter en kan hopelijk vannacht liggende slapen.

    Iedereen nog een prettige avond en eet smakelijk.

    En dan nog namens Wim en mij ook een heel gelukkig nieuwjaar en dat hij in gezondheid en met veel plezier mag worden versleten.

    HAPPY NEW YEAR!!!!!!

  • 28 December 2013 - 18:51

    Els:

    Lief al die wensen die ons gaan vergezellen.
    Wij hebben ook geen goede voornemens, we laten het allemaal wel gebeuren.
    Puk beterschap met je asthma.
    Zorg goed voor elkaar en glij rustig het nieuwe jaar in.
    Yvonne, we zien elkaar dit jaar.

  • 28 December 2013 - 18:58

    Els:

    Dat ging iets te snel !
    Hou je niet bezig met vuurwerk, dat is alleen leuk om naar te kijken op afstand.
    Lenny, spijkers met koppen slaan !
    Heerlijk morgen nog ff een hotel-verwendagje.
    De Euro is nog meer gestegen ten opzichte van de Rupiah. Vorig jaar kreeg je voor 1 euro 10.200 rupiah en nu voor 1 euro 16.860.
    Fijn voor ons maar slecht voor t land. Het hotel is ruim € 100 per maand goedkoper geworden.
    Een flesje wijn is ook bereikbaarder geworden...

  • 28 December 2013 - 19:33

    Tonny En Leon. :

    Els en Frits,wij wensen jullie een hele goede reis,en een heerlijk verblijf in Indonesië.
    Mooie aanloop morgen en vast wennen aan de ontspanning.
    Geniet ervan!

    Beterschap Puk

  • 28 December 2013 - 19:37

    Els:

    dank jullie wel Prinsjes !

  • 28 December 2013 - 23:05

    Lidia:

    Hoi Els en Frits

    Vanuit Brabant wens ik jullie voor morgen een hele goede en veilige vlucht. Ook uiteraard van Wim.
    Wij, de rest van de Lombokgroep komen februari naar jullie toe. Geniet alvast van het mooie weer daar.
    liefs Lidia en Wim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schenkel

onze 6e reis naar Indonesie

de voorpret kan beginnen

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2014

donderdag

05 Maart 2014

de 5e maart

28 Februari 2014

de laatste

27 Februari 2014

dit was Indonesie !!!

26 Februari 2014

Goedemorgen Nederland !
fritselsrolenlidcon

we gaan met 6 man ditmaal naar Lombok. Wij gaan 2 maanden de 4 anderen gaan 1 maand. er is al een heleboel geregeld maar er moet nog veel. wordt genieten.

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 52417

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 01 Maart 2014

onze 6e reis naar Indonesie

Landen bezocht: