2 feb - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu 2 feb - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu

2 feb

Blijf op de hoogte en volg fritselsrolenlidcon

03 Februari 2014 | Indonesië, Senggigi

We hebben alle belevenissen al gehoord van Lidia, die had alles opgeschreven, ik denk dat zij het zelf toevoegt.

Lenny in het vliegtuig, stond even bij een deur naar onderen te kijken, maar het was nacht dus je zag niks.
Ze zei opeens :ik zie wel een vuurtoren en ze zag een lichtje dat met een slaglicht omdraaide. Bleek dus het zwaailichtje van de vleugel, hahaha...enig

We hadden nog even een klein geschilletje op de luchthaven.
Lenny en Roland hadden samen € 50 moeten betalen.
We begrepen er niks van, totdat Roland vertelde dat ze het aan de mensen achter een houten balie moesten betalen.
Toen viel kwartje bij mij, zij stonden aan de verkeerde balie die voor een visum on arrival, dat zijn jongens die wel hersens hebben maar ze gebruiken ze niet.
Die laten een visum on arrival betalen, terwijl ze dat al hadden geregeld in Nederland.
Ik belde met Marcel om te overleggen, maar gelukkig zagen ze hun fout in en kregen we direct 50 euro terug.
De 12-persoons bus is prima, maar t was een beetje lawaaiierig.
Een beetje overdonderd door wat ze allemaal zagen was het gewoon enig om te zien hoe hun reacties waren op alles wat ze voor het eerst te zien kregen.
Lenny zei : we rijden gewoon in jouw verhalen !
Roland zei : dit is een volkomen andere wereld.
Wat de anderen zeiden weet ik niet meer precies, maar het zal er niet veel van afwijken.

Aangekomen in het hotel, de koffers de koffers gelaten en lekker een flinke tijd in het zwembad gehangen met z'n allen, gezellig met een drankje op de rand, veel gelachen.

Alles wat internet moet hebben doet t.
Lenny heeft gebeld met haar zoon en op achtergrond hoorden we Ilona en Phileine :-)
Constance heeft geappt met haar mannen en schoondochter, Lidia heeft met Wim een videogesprek gevoerd en Ro weet ik niet.

We zijn even gaan eten, iedereen moest moeite doen om niet om te vallen van de slaap, Lenny miste een keer een afstapje en ook nog een trapje, aaiiii...zo moe was ze...gelukkig viel het mee, men knapte toch wel een beetje op van de sateetjes en de gado-gado.
Roland was de eerste die klaar was en ook afhaakte, daarna ging iedereen lekker slapen...19.30u mooi volgehouden hoor !
Wij gaan er ook niet laat in want we hebben gisteren ook niet geweldig geslapen.
We zien wel hoe laat iedereen wakker wordt, misschien vroeg maar waarschijnlijk slapen ze een gat in de dag.
We kunnen tot 11.00u ontbijten, dus dat is heel prettig.

Nog even vragen hoe het gaat met de voet van Hanneke ?
Is de pijn al minder ?

Het is de hele dag droog geweest alleen eindigde de namiddag met een buitje
Maar....who cares ?

Laatste nieuws, net voor zijn vertrek naar Schiphol is de kleindochter van Jan geboren om 15.03u.
Gefeliciteerd opa !!

• 03 Februari 2014 - 00:51

Paula:

Jan van harte met zo'n prachtige kleindochter, fijn dat je het kindje nog even kan knuffelen, moeder natuur heeft z'n werk goed gedaan.
    Hanneke je ziet er gelukkig uit, je voet is al smaller als de laatste keer dat ik je zag, succes en doe voorzichtig.
    Roland en meisjes slaap lekker uit (de bloemmetjes waren prachtig ik zou er niet in durven stappen) en ga genieten van dat mooie eiland, het zwembad is al uitgeprobeerd.
    Elsje uit met de rust, lekker he om de helft van je familie en vrienden om je heen te hebben, Fr1 zie je al glimmen op de foto's, met de andere helft familie gaat het best heel goed, Jo, had haar zonnige gezicht al op FB gezet, heel aandoenlijk en mooi.
    Voor jullie allen veel liefs en heel veel plezier toegewenst.
    Voor de thuisblijvers slaap lekker.

• 03 Februari 2014 - 06:20

Roel:

Jan, gefeliciteerd met je kleindochter! Fijn dat je ze nog hebt kunnen vasthouden in Nederland. Leuk dat de club nu compleet is op Lombok. Ik ben benieuwd naar jullie avonturen.
    Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren hebben we met een stralend zonnetje uren over de Veluwe gewandeld. Schitterend met als toetje een groepje van 4 edelherten dat vlak voor ons voorbij kwam.

• 03 Februari 2014 - 07:45

Gerard:

Jan,
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter.
    Hartstikke leuk.
    Wat zal jij glunderend in het vliegtuig terug naar huis zitten.
    Geniet ervan.

• 03 Februari 2014 - 09:13

Jo:

Iedereen safe op zijn plekkie aangekomen, nu lekker vakantie vieren !
    Jan ! Wat een schattig "poppetje" ! Gefeliciteerd met Eva! Fijn dat je haar nog vast hebt kunnen houden :)

XX JO

• 03 Februari 2014 - 10:30

MIA:

Jan van harte gefeliciteerd met Eva ,schatje hoor
    Ja en de Lombok gangers zullen nu wel uit bed zijn,we kijken uit naar de verhalen

Hanneke hoestie nou

• 03 Februari 2014 - 11:44

Puk:

Gefeliciteerd Jan met de geboorte van je kleindochter, en natuurlijk ook aan de ouders, je vrouw en verdere familie. Fijn hoor dat je de baby in je armen hebt kunnen houden voor je weer terug naar Lombok ging, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn. Ik ben erg blij voor je en ook dat alles goed gegaan is.

Het verhaal gelezen, gezellie en leuke foto´s erbij, vooral die van Jan met Eva, echt een lieve trotse Opa en een heel lief babytje.

Terwijl ik dit schrijf is het voor jullie alweer tien over half zeven sávonds, ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben gehad, en voor de rest van de site members nog een gezellige middag en avond toegewenst.

Wij gingen gisteravond heel laat naar bed, naar twee x-files filmen zitten kijken, de eerste heel spannend, de tweede wat tammer maar toch de moeite waard om naar te kijken, vond ik tenminste.

Mooi weertje vandaag hoewel het vannacht gevroren heeft maar een lekker zonnetje, fijn hoor.

Verder geen nieuws, ook geen plannetjes voor vandaag, we zien wel hoe het loopt.

• 03 Februari 2014 - 11:46

Puk:

nog even verder, Hanneke, je ziet er goed uit op de foto, hopelijk komt nu alles goed met je voet, kaarsje is altijd aan hoor. veel liefs.

• 03 Februari 2014 - 12:19

Hanneke:

Jan gefeliciteerd met je mooie kleindochter. de vakantiegangers zullen de ogen uitkijken, jullie laten ze natuurlijk van alles zien, mijn voet doet erg veel pijn, er is gelukkig nog geen dystrofie, misschien heb ik geluk,
    als ik de medicijnen goed op tijd neem, gaat het, ben gelukkig al gewend met krukken te lopen, dus het is allemaal makkelijker. en Fred verzorgt mij weer. Els heb je de eerste stapjes gezien van Izyy op fb zo mooi.
    bedankt voor alle lieve wensen, is leuk. voor iedereen een fijn dag Els hoop dat je dit nog leest/ xx

• 03 Februari 2014 - 13:25

Lenny:

Hanneke beterschap en veel sterkte.

Jan gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter geniet met volle teugen.

Hier Is.

• 03 Februari 2014 - 13:53

Lenny:

Ik ga weer verder..........

Hier is het niet vervelend .
    Het zwembad is heerlijk en schaduw genoeg van de palmbomen.
    Aan eten geen gebrek met grote glazen thee met verse gember.
    Ga ik thuis ook drinken want dit vind ik wel lekker, ik ben geen theeleut.
    Nu zitten we te kleppen bij Els in de haar huisje.
    Even de trip van morgen bespreken.
    En de belevenissen van vandaag herbeleven.
    Vanavond hebben heerlijk gegeten, wel een aanslag op het vakantiegeld :))
    Zo nu rust nemen voor morgen.

• 03 Februari 2014 - 14:20

Wim:

Als eerste de Verse Opa van harte gefeliciteerd met die schattige kleindochter!!!! Inmiddels ben je al bijna thuis, waar Sherly natuurlijk vol ongeduld op je wacht.

Hanneke, veel beterschap en als het kan een beetje snel...Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan!

Even de zaalronde verder afmaken....: Paula? Is die Mechelse Herdershonden-Blafhoest al verzopen in de Bisolvon??
    Nog even bij Frits1 langs....: Tuan Dokter Gratis, winkelhaak inmiddels aan het verdwijnen??
    Voor alle securiteit blijven de magische fikhensstaven actief natuurlijk. We hebben nu een héle nieuwe soort gekocht, die werken óók preventief, voornamelijk tegen mond- en klauwzeer, droge berrie-berrie, kouwe oorlellen en - dat is érg belangrijk - het uitbannen van krokodillentranen, de vervelende, ietewat genante gewoontes van schijtreigers, plaseenden en niet te vergeten: die hogelijk irritante geluidsels van het krieken van de morgen....GEK werd ik ervan!

Gisteren hebben we dan toch eindelijk on-line een opklapbare eethoek besteld. Dat wil zeggen, een klaptafel en 2 beklede klapstoelen. Ziet er netjes uit en na de vrootfestijntjes gaat dit meubilaar naar de zijkamer. Dus nooit meer van de salontafel zitten makannen.....Je krijgt er ook zo'n kromme rug van natuurlijk.

Tot gauw weer, iedereen véél plezier in Kikkerland, Sinaasappelland, Bananenland en op het Hula-Hula eiland....
    TTYL!

• 03 Februari 2014 - 14:45

Jo:

KIJK! Dat is nu eens een goede inverstering Kraaijtjes ! ;) is toch wel zo knus samen aan een tafeltje romantisch dineren, zeker met Valentijnsdag in het vooruitzicht ! hahaha

• 03 Februari 2014 - 14:59

*inverstering=investering

• 03 Februari 2014 - 15:39

Puk:

ja zeg, eten met een roosje op de tafel voor Valentijnsdag, en wanneer we klaar zijn mag Moshe hem hebben, die is gek op rozen, hebben we allemaal feest gehad!

Rozen en Gerbera's zijn Moshe's favoriete bloemen, moeten we altijd in een hoge omsluitende vaas zetten zodat hij er niet bij kan.

• 03 Februari 2014 - 15:46

Els:

Het was een heerlijke, drukke niksdoendag !
    Iedereen slaapt. Ga ik ook doen.
    Dag allemaal tot morgen.

• 03 Februari 2014 - 17:12