aankomst van ons groepje - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu aankomst van ons groepje - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu

aankomst van ons groepje

Blijf op de hoogte en volg fritselsrolenlidcon

02 Februari 2014 | Indonesië, Senggigi

Voor onze medereizigers is het uur U aangebroken.
Heb iedereen een smsje gestuurd maar niets gehoord, inmiddels wel want ze vliegen al een tijdje.

Tegen de tijd dat ze aan moeten komen hoop ik alles goed is verlopen.
Wij hebben de hele ochtend in de pool gehangen, heerlijk.
We nemen straks een late lunch...Dan kunnen we daarna nog even zwemmen.

Vandaag is er heel weinig te melden, want er is helemaal niks te beleven,
De vis hebben we inmiddels naar binnen gewerkt, was verrukkelijk, ik dacht dat we hem nooit op zouden krijgen, maar met Frits erbij is het eigenlijk nooit een probleem.

Annie kwam met de kinderen, die wilden kokosnoten, dus Budi klom in de kleine palm met een grote, volle kroon kokosnoten en hakte er een flink aantal uit.
Met een enorme klap vielen ze op de grond en we waren stomverbaasd dat ze nog heel waren.
De baboe sloeg ze open en gaf er ook een aan mij.
Eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat ik er helemaal niks aan vind, het is niet eens een beetje lekker, maar uit beleefdheid nam ik hem aan en nam een slok.
Dit had ik nog nooit gedronken, het had niets te maken met het troebele vocht dat ik wel eens had gedronken uit die groene dingen.
Het was fris, licht zoet, aangenaam van mondgevoel en niet teveel.
Geen spijt van dat ik m heb aangenomen.
Nog even gezwommen en straks op tijd slapen, want morgen op tijd weer op om naar de luchthaven te gaan.

Frits is zo'n beetje de bedrijfsarts geworden hier, Ika kwam naar hem toe, loeiend van de koorts.
Hij is echt ziek, dus na overleg met Marcel is hij tot dinsdag naar huis gestuurd met paracetamol. Dan zien we verder.

Ik kom nog wel terug als de reizigers er zijn....

  • 02 Februari 2014 - 00:36

    Paula:

    O wat een grote vissen zeg, die zou ik nooit op krijgen, maar ze zijn wel lekker zeker. En die kokosnoot, mmmmmmmm, als kind nam mijn vader die mee uit de haven, de melk werd verdeeld onder ons 7-venen, heerlijk.

    Wim ik heb vandaag bijna niet gehoest, dus laat het maar wegblijven.

    Mijn dagtaak was, gordijnen op lengte afspelden, morgen even een tafeltje ernaast zetten de naaimachine erop en zomen maar.

    Spannend, nog een paar uurtjes en de Ro met z'n meisjes zijn op Lombok, de bende van 6 kan hun gang gaan om het eiland te verkennen, even uitrusten en dan genieten met elkaar.

    Een fijne dag gewenst en voor de thuisblijvers slaap lekker.

  • 02 Februari 2014 - 00:40

    Els:

    t Is grappig, maar altijd als ik mijn verhaaltje zet wacht ik op jouw reactie Paultje :-)
    Jij lekker slapen, wij naar de luchthaven.
    Beterschap ! X

  • 02 Februari 2014 - 01:13

    Paula:

    ik vind het ook leuk om net voor het slapen gaan jou nieuwe verhaal te lezen. rij voorzichtig en een fijn onthaal van de groep.
    sorry ik kan net het toetsenbord lezen, het lampje springt kapot terwijl ik type, tot morgen weer,

  • 02 Februari 2014 - 04:47

    Els:

    Ze zijn er !!!!!

  • 02 Februari 2014 - 08:19

    Wim:

    MOOI!!!!! (en maar nét op tijd, want de *Travel-Candle* stond al te flikkeren, dus snel een verse er tegen aangegooid voor-je-weet-maar-nooit!
    De foto's gaan we vandaag wel bewonderen, lijkt mij zo. En natuurlijk een sappig verhaaltje over hun reisavontuur en de eerste indrukken van het tropisch eiland...
    Gezellie tóch?
    Kom strakkies nog wel effe op de site loeren, éérst mijn echtgenote uit bed tremmen....want ik heb razendveel trek in een bakkie....

    En - zoals gebruikelijk - een knus en vrolijk verhaaltje, opgeluisterd met conterfeitselen en andere van toepassing zijnde kiekjes...Nou já...KIEKJES??? Dat benne gewoon perversionele opnamen van een fotogravin.

    See/Read You Later....Crocodile!


  • 02 Februari 2014 - 09:08

    Wil:

    Zo ik ben weer bij met lezen en wat een mooie foto's weer.
    Nog maar eens een gelukkig nieuwjaar.
    Hier gaat alles zijn gangetje,Jos vrijdag zijn Mri gehad donderderdag hopen we meer te weten.
    Jullie nog heel veel plezier met de nieuwkomers en alle leuke dingen die op stapel staan om te ondernemen.en voor de rest een hele fijne zondag.
    Groetjes van uit een koud Gorinchem

  • 02 Februari 2014 - 09:09

    Els:

    Nou, het was inderdaad een cultuurshock maar wel een heeeeeele coole !

    De aankomst was helemaal leuk, je zag de vermoeidheid op alle gezichten en de blijdschap en opluchting zo van we zijn er !!

    Iedereen keek zijn ogen uit gedurende de anderhalf uur durende trip naar het hotel.
    Marcel stond ze op te wachten.
    Ze werden verwelkomd met een heerlijk koel fruitdrankje, versgedraaid.

    De koffers werden naar de kamers gebracht en we zijn meteen het zwembad in geplonst.
    Van 2 ineens naar 6 mensen, wat een drukte ineens.
    Een heerlijke koude pils op de rand en een bak kroepoek...heerlijk !
    De rest zal ik op morgen zetten, omdat het dan nog een rustdag is en ik dan weinig heb te vertellen...

  • 02 Februari 2014 - 09:26

    Puk:

    Fijn dat iedereen er is nu, allemaal veilig aangekomen en al lekker van het zwembad genotterd. Is Lenny haar hoest al weer helemaal over? Ik kan niet wachten om de foto's te zien, maar gaan jullie eerst maar lekker met elkaar genieten, wat een vreugde, alles goed met Roland, geen tic over gehouden na met drie vrouwen gereisd te hebben, grappie hoor! Met zo'n gezellig groepje is het reizen ook leuk.

    Hier schijnt de zon lekker, straks samen even met de rollator erop uit, hebben we al een keer eerder gedaan, en je kunt er ook nog lekker de boodschappen op kwijt, ieder een grote zak en dan nog wat.

    Fijne dag iedereen en we horen het nog wel......

  • 02 Februari 2014 - 12:25

    Anketank:

    Fijn om ze weer te zien ,en dat de reis is goed gegaan alle lof voor Ro.

    Zien er weer goed uit na zo,n lange reis . Heel veel plezier en geniet van elkaar. XXXXXx

  • 02 Februari 2014 - 12:36

    Paula:

    Moe maar heel tevreden zien jullie eruit, en wat een mooi opgemaakte bedden zeg, ik zou ernaast gaan slapen strakjes, een fijne maand in Lombok voor jullie alle 6.

  • 02 Februari 2014 - 13:37

    Wim&puk:

    Dát is nog eens een leuk binnenkomertje met die versierde meurmeubelen. De nieuwkomers zullen bést wel vroeg ter kooie gaan, zeker na een lekkere en voedzame portie boerenkoolstamppot met uitgebakken spekkies en een gróte rookworst...(?)

    Maak er wat gezellie van vandaag, doe plan-plan án, want vanaf morgenochtend is het sight-seing geblazen, dauwtrappen en met de klewang de jungle verkennen.
    Wél oppassen voor grote, groene, ondergrondse kuitenbijters hoor....Die willen nog wel eens boven de aarde uitkomen als ze verse, goedogende en smakelijke buitenlandse hapklare kuitjes ruiken...!

    Wij zijn de komende uurtjes bizzie-bizzie-bizzie om onze koel/vrieskast en provisiekastjes gevuld te houden.. Toch wel prettig dat veel winkels tegenwoordig ook Zondags open zijn, al is het maar in de middaguren.

    Mazzel & Broghe voor de Hele Lombokse Misjpoge!!


  • 02 Februari 2014 - 13:40

    Pieta Schouten:

    Inderdaad Els zijn jou verslagen in mijn spam terechtgekomen. Ben ze nu lekker aan het lezen.
    Wat hebben jullie het fijn daar. Wat een lieve mensen allemaal en een prachtige omgeving.
    Je verhalen zijn prachtig en je foto,s natuurlijk ook maar ja, dat was te verwachten.
    Wat fijn dat Roland en je vriendinnen zijn aangekomen. Dat is natuurlijk heel speciaal om ze het land,
    de mensen met hun gebruiken en de prachtige natuurschoon te laten zien.
    Ik wens jullie allemaal heel veel plezier op Lombok en met elkaar.
    xxxxxxxx

  • 02 Februari 2014 - 13:56

    Els:

    Nou Pieta, gelukkig dat het bij jou tenminste is opgelost, als iedereen nu even zijn spambox checkt....
    Wij duiken ook zo in de koele lakens en laten onze luikjes zakken....

  • 02 Februari 2014 - 16:49

    Hanneke:

    Leuk dat ze allemaal goed zijn aangekomen? een hartelijk welkom, mooie bedden zo, geniet ervan met zn allen? groetjes voor iedereen

  • 02 Februari 2014 - 17:13

    Anieta:

    Fijn dat de reis goed is verlopen! Heel veel plezier!!!!!

  • 02 Februari 2014 - 19:06

    Marianne:

    De lange reis naar Lombok zit erop. Hopelijk hebben ze minder last van de jetlag dan Els en Frits.
    Aan de bedden zal het niet liggen want die zien er werkelijk perfect uit.
    Wat een prachtige versiering. Ik wens jullie met z'n zessen heel veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Senggigi

onze 6e reis naar Indonesie

de voorpret kan beginnen

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2014

donderdag

05 Maart 2014

de 5e maart

28 Februari 2014

de laatste

27 Februari 2014

dit was Indonesie !!!

26 Februari 2014

Goedemorgen Nederland !
fritselsrolenlidcon

we gaan met 6 man ditmaal naar Lombok. Wij gaan 2 maanden de 4 anderen gaan 1 maand. er is al een heleboel geregeld maar er moet nog veel. wordt genieten.

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 52304

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 01 Maart 2014

onze 6e reis naar Indonesie

Landen bezocht: