Paultje is jarig ! - Reisverslag uit Schenkel, Nederland van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu Paultje is jarig ! - Reisverslag uit Schenkel, Nederland van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu

Paultje is jarig !

Blijf op de hoogte en volg fritselsrolenlidcon

29 December 2013 | Nederland, Schenkel

Van harte meid ! Maak er een mooie dag van !

Aaltje, ik vergat helemaal jou te bedanken voor je berichtje. Voor jullie ook fijne jaarwisseling en een heel goed 2014, deze wens is natuurlijk voor iedereen !

Vanavond heerlijk gedoucht met de Rituals van Lenny, jee wat een heerlijk spul ! Nogmaals dank ! Lekker mijn haren gewassen met de heerlijkste shampoo van de wereld die Anketank en Floor voor me hebben meegenomen uit Engeland ! Was een lekker verwenuurtje.

Iedereen bedankt voor de reiswensen en nee, ik kan tijdens het vliegen geen berichten sturen maar ik beloof dat ik in ieder geval aan Wim ( de hoofdjournalist) een berichtje zal smssen uit Singapore. Dat wil jij dan vast wel doorgeven toch Wim ? Net zoals andere jaren.

Morgen lekker een beetje uitslapen want we hebben toch niks meer te doen.

  • 29 December 2013 - 00:47

    Inge En Evelien:

    Wij hebben ook een goede kerst gehad, met zelfs sneeuw !
    Voor t eerst in jaren zijn we allemaal vrij met oudjaar en ook op nieuwjaarsdag, wij hebben dus besloten om fijn thuis te blijven.
    We zouden graag oliebollen willen, jeugdherinnering, maar die zijn hier niet en we zijn geen keukenprinsessen, we doen het dus met gekocht gebak en gepaste bubbels.
    Frits en Els, safe trip to Indonesia and :liburan indah ! ( dat is het enige dat ik weet)
    Allemaal fijne dagen en een veilig eindejaar.

  • 29 December 2013 - 02:17

    Inge:

    Oh wat serieus erg, ik vergeet Paula een gelukkige verjaardag te wensen. Natuurlijk van ons allen. Excuus.

  • 29 December 2013 - 09:00

    Lenny:

    Paula,van harte gefeliciteerd, maak er een mooie dag van.
    En voor de toekomst.... nog heel veel Chanoeka feesten op het Schouwburgplein met mij natuurlijk, en iedereen die belangstelling heeft is ook welkom.

    Inge en Evelien, ik doe jullie gewoon na, en dan zeg ik ook tegen Els en Frits "' liburan indah'' ik weet ook niet wat het betekend, maar ik vertrouw er op dat jullie alleen goede dingen zeggen.:)

    Zo Els, je had dus je eigen Spa, groot gelijk hoor!! lekker soppen heerlijk.
    Ik verstop mijn Rituals als mijn kleindochter komt, die gaat uren lang haar handen wassen en dan is het zo op.
    Nu kan je fris en fruitig de lucht in, genieten maar!!!! Ik kijk uit naar je eerste bericht good luck!!!!!

    Fijn Wim de hoofdredacteur, nu is mijn hoop op jou gevestigd.
    Is Puk al een beetje opgeknapt?? en hopelijk ook wat beter geslapen?

    Ik heb mijn hondenrondje alweer gehad voor 8 uur zelfs, het lijkt wel lente buiten.
    Zingende vogels,heerlijk zacht is het.

    Nu maar een bakkie doen, fijne dag iedereen.

  • 29 December 2013 - 09:14

    Hanneke:

    Paula fijne verjaardag,Len lekker nu met de hond he? beter dan regen en wind, maar je moet!!
    Inge en Evelien, is toch anders een kerst met sneeuw, toch echter!, maar wij hebben nu weer olibollen en appelflappen. Els wat voor spul is rituals?? heb t wel bij je gezien??
    fijne zondag allemaal.

  • 29 December 2013 - 09:43

    Paula:

    Mijn/onze verjaardag begint goed, dank jullie wel voor de felicitatie's, de koffie pruttelt de visite kan komen, alhoewel het niet zo druk zal worden, er zijn aardig wat zieken, Lenny kom je nog je cake halen anders wordt het oud, je bent van harte welkom, vraag aan Elsje even waar ik woon, dat zet ik liever niet op het net.

    Elsje en Frits1 een goede vlucht en een warm welkom in Lombok toegewenst.

  • 29 December 2013 - 10:30

    Puk:

    Paula, gefeliciflapsteerd met je verjaardag, ik kan haast de pruttelende koffie ruiken, gezellige dag toegewenst en Frits2 ook van harte gefeliciteerd met Paula's verjaardag.

    Els en Frits, er rest jullie alleen nog maar genieten, genieten en nog eens genieten, goede landing vast hoewel je nog de lucht in moet.

    Hier alles prima, ik voel me vandaag weer een stuk beter, toch weer slecht geslapen, maar ik denk dat ik gewoon te moe was, ik zit raar in elkaar hoor, vraag maar aan Wim, onze hoofdredacteur, dat doet hij graag hoor en zit nu ook al ijverig te tikken.

    Fijne dag iedereen, lekker zo'n zondagje, tussen de feestdagen door, nog effe niksen zeg ik maar, hier is het alweer gezellie.

  • 29 December 2013 - 10:32

    Els:

    Inge en Evelien, wat leuk...die twee woorden zeggen alles !
    Liburan is vrije tijd of vakantie en indah is adembenemend en prachtig ! Dus vertaald : een adembenemend, prachtige vakantie ! Bedankt jullie ! Sneeuw met kerst, daar droomt men hier meestal van.
    Paultje, je verjaardag begint schitterend, volgens mij is het lang geleden dat het op 29 december zulk prachtig weer was.
    Hanneke, Rituals is een winkel die alleen maar Rituals verkoopt. Handcremes, peelings, badschuim, shampoos, bodylotions e.d. Maar dan niet zomaar die dingen, heel bijzonder, mijn badschuim bijvoorbeeld, schudden, spuit op je hand dan komt er wat vocht uit en zodra het je huid raakt wordt het een dikke foam met een geur...zalig ! Er zijn zoveel geuren en combi's mogelijk...
    Een paar jaar geleden kreeg ik van Anketank mijn eerste Rituals en het is altijd mijn favoriet gebleven. Het is niet goedkoop, maar het heeft zuinige doseerdoppen, dus je doet er lang mee.
    Maar toch verstandig Lenny, om je Rituals voor je kleindochter te verstoppen, zal zij ook wel gaan doen als ze zelf kinderen heeft :-))
    Volgende bericht komt vanuit ons hotel !

  • 29 December 2013 - 10:35

    Wim:

    Nog 1 goede reiswens Spiekers: SELAMAT DJALAN !!
    Tuurlijk neem ik even de honneurs waar Els, als je vanuit Singapore (overigens schijnt dat de meest schone stad ter wereld te zijn..??) je eerste beriggie stuurt.
    Ik koppel dat dan aan de laatste site-info natuurlijk.

    Zo!! Mijn Maatje is jarig....
    Van Harte Gefeliciteerd Paula en mét jou je héle boer'nfammielje. (Geintje Paula)
    XOXOXOXOX (= een Dikke Verjaardagsknuf!) Dát wordt verwennen vandaag, en terecht uiteraard.

    Twins, jullie hebben het weer goed voor elkaar. Notabene SNEEUW...
    Wat hebben wij *Ollanders* misdaan, dat wij tegen een vrolijk zonnetje aan zitten te kijken? En bovendien kan ik m'n priksleetje wel weer in het vet zetten.

    Lenny: Puk is weer behoorlijk opgeknapt hoor. De Prednisone werkt vrijwel direkt. Zij heeft al blijk gegeven van haar aanwezigheid, dus misschien verval ik in herhalingen. Óók geen probleem natuurlijk.

    Allevrouw/Alleman een héél fijne Zondag!!!!

  • 29 December 2013 - 11:05

    Els:

    Fijn Puk, dat je je wat beter voelt !

    Om 13.00u worden we opgehaald, Roland gaat ons met zijn vader brengen.
    Floor en Anke komen ons halen.

    Nog even...onze overbuurtjes : Richard en Nurtan volgen ons ook sinds vandaag, misschien zullen ze zelfs wel eens reageren.

    Dag, dag...ik ga wat doen !

  • 29 December 2013 - 11:15

    Puk:

    wat lief en gezellig, we zullen aan jullie denken!

  • 29 December 2013 - 11:41

    Jo :

    Lieve Paula, heel hartelijk gefeliciteerd! Xxx

  • 29 December 2013 - 13:09

    MIA:

    Paula van harte gefeliciteerd,fijne dag xx

  • 29 December 2013 - 13:18

    Pieta Schouten:

    Paula van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag toegewenst.
    Els, Fris en Roland een zeer goede vlucht gewenst en een fijne tijd op Lombok.
    Verder iedereen een fijne zondag.

  • 29 December 2013 - 15:28

    Els:

    Zo, we zitten in t hotel. Lekker drankje, stukje Engelse Kerst-fruitcake ! Heerlijke film erbij, straks even een wandelingetje naar Schiphol en niet te laat slapen...
    Fijne zondag !

  • 29 December 2013 - 17:20

    MIA:

    Els ben je al op schiphol geweest lekker een patatje oorlog gegeten of heb je je ingehouden,slaap lekker straks xx

  • 29 December 2013 - 18:02

    Els:

    Het water loopt me in de mond als ik t lees maar ik hou me in

  • 29 December 2013 - 18:05

    Els:

    Dank je Mie, jij ook lekker slapen straks. Xx

  • 29 December 2013 - 22:58

    Anketank:

    Els en Frits, een goede reis en een fijne vakantie ,dat wij jullie weer in goede gezondheid terug zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schenkel

onze 6e reis naar Indonesie

de voorpret kan beginnen

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2014

donderdag

05 Maart 2014

de 5e maart

28 Februari 2014

de laatste

27 Februari 2014

dit was Indonesie !!!

26 Februari 2014

Goedemorgen Nederland !
fritselsrolenlidcon

we gaan met 6 man ditmaal naar Lombok. Wij gaan 2 maanden de 4 anderen gaan 1 maand. er is al een heleboel geregeld maar er moet nog veel. wordt genieten.

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 52298

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 01 Maart 2014

onze 6e reis naar Indonesie

Landen bezocht: