donderdag - Reisverslag uit Schenkel, Nederland van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu donderdag - Reisverslag uit Schenkel, Nederland van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu

donderdag

Blijf op de hoogte en volg fritselsrolenlidcon

06 Maart 2014 | Nederland, Schenkel

Donderdag alweer.

We stevenen af op het weekend.
We zijn alweer bijna een week thuis.
Vandaag ff inkopen doen voor de bruinebonensoep op de markt en dan weer snel verder werken.
Puk heeft gelijk er komt wel weer een nieuwe aanbieding...
Hoop dat mijn hulp morgen komt, want ik krijg haar niet te pakken.
Hoop dat er gezellige nieuwtjes zijn vandaag en goede berichten van de mensen die problemen hebben of ziek zijn.

• 12 Maart 2014 - 04:32

Jan:

De Lombokgroep zal zijn draai al wel gevonden hebben in Nederland. Hier gaat alles naar wens. Veel zon, warmte en weinig regen. Bezig met verlengen van mijn verblijfspapieren. Net als in Nederland barst het van de bureaucratie en dus kun je niets anders doen dan wachten tot iemand op een bepaalde stoel zich geroepen voelt om iets voor je te beteken. Hoe raar het ook klinkt het went haha.