de laatste - Reisverslag uit Schenkel, Nederland van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu de laatste - Reisverslag uit Schenkel, Nederland van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu

de laatste

Blijf op de hoogte en volg fritselsrolenlidcon

28 Februari 2014 | Nederland, Schenkel

Na een heerlijk ontbijt, geserveerd op een tafel bestrooid met bloemen en teksten geschreven op uitgeknipte harten (we zullen jullie missen, we love you all) gingen we nog even lekker zwemmen.

Om 08.00 staat de masseuse voor de deur, die moest gisteren verstek laten gaan omdat haar man een ongeluk had gehad.
Niet ernstig maar genoeg voor een nachtje hospitaal.

We konden met gemak tot 3 uur zwemmen, maar als de dag van vertrek is aangebroken komt er een onrust over je heen die ervoor zorgt dat je zelfs in het zwembad niet echt kan ontspannen.

Toch nog maar even naar de kamer waar het heerlijk koel is.
Buiten is het onbarmhartig warm en alleen in de schaduw onder het prieel is het aangenaam, maar daar hebben we nog geen tijd voor want we hebben de koffers nog niet helemaal gepakt.
Dus, : first things first !!!

Koffers gepakt. We zien door het raam dat Ram, de houtsnijder is gearriveerd. Hij had beloofd moeite te doen voor de beeldjes met de waterbuffels, maar zonder succes.

Kort daarna kwamen Jan en Sherly en we zouden buiten gaan zitten omdat er niet voldoende ruimte was in onze kamer,
Dus verhuisd naar de beruga waar Guus en Eka inmiddels ook waren aangekomen.
Toen was het daar ook te klein.

Weer verhuisd naar het prieel, daar wat gedronken en gegeten.
Eindelijk kon ik gaan douchen.
Daarna voor de fan gaan zitten om mijn haren droog te krijgen.

Kort daarna kwamen de roomboys onze koffers halen en stond het voltallige personeel ons op te wachten.
Het begon goed en lacherig maar hoe meer omhelzingen er kwamen hoe meer tranen uiteindelijk werd het een afscheid om nooit te vergeten.

Toen ik als laatste nog een kus op de twee zwangere buiken drukte was de geest uit de fles.
Het was een heel emotioneel kwartiertje waaruit bleek dat ze echt een beetje verdrietig waren dat we weer zouden vertrekken.
Na veel sampai jumpa november's droogden de traantjes wat op.
Iedereen, werkelijk iedereen stond ons uit te zwaaien en handkussen uit te delen.

De andere gasten stonden op een afstandje te kijken en twee Nederlandse homomannen die in hetzelfde vliegtuig waren aangekomen als ons tweede groepje zeiden :

Zoiets als dit hebben nog nooit meegemaakt, nergens op de wereld en we hebben wat bestemmingen gehad.

Onderweg, bleek dat Roland zijn sleutel nog in zijn zak had van zijn kamer.
Hij gaf m aan Hamdan en die zou m in het hotel afleveren...

Ik stapte uit in Praya op de luchthaven en ging iedereen van een boardingpassen tvoorzien.
Daarna de normale incheck-bagageprocedure en 20 minuten eerder dan gepland gingen we de lucht in.

Nu zijn we onderweg naar Singapore.....

En nu....zijn we thuis !!!

• 28 Februari 2014 - 10:32

Els:

Opgehaald door Anketank en Floor, Lidia en Constance door Wim.
    Al koffie met eigenbaktaart van Aen F op heerlijk.
    Nu aan de lijn...
    E ven tukken...

• 28 Februari 2014 - 10:32

Inge, Evelien :

Welkom bij u thuis ga fijn nagenieten van uw prachtige reis.

• 28 Februari 2014 - 10:33

Siebrand:

Welkom thuis!!

Wat leuk dat jullie ons zo'n kijkje in jullie vakantie hebben gegeven. Het was erg leuk om te lezen, en om de foto's te bekijken!

Ik hoop dat jullie een beetje kunnen acclimatiseren, en snel weer jullie draai gevonden hebben alhier.

Bedankt voor al het schrijf- en fotowerk, op naar de volgende vakantie!

Siebrand

• 28 Februari 2014 - 10:36

Els:

Heel leuk dat jet het waardeerde en de moeite nam om te reageren Siebrand !

• 28 Februari 2014 - 10:46

Wim&puk:

Welkom terug Spiekers c.s.! Fijn dat jullie allemaal gezond en wel geland en thuisgekomen zijn.
    nu eerst maar even acclimatiseren en de obligate *after-travel*-klussies doen natuurlijk.
    Wat en roerend afscheid is dat geweest, werkelijk spectaculair hoor!

Later horen we wel weer hoe iedereen z'n stekkie weer heeft gevonden...Oost-West.....je weet wel.
    Fijne dag voor iedereen hoor. Wij nemen ons gemak ervan in Veurburch.

• 28 Februari 2014 - 10:46

Roel:

Hoi Els en Frits,

Welkom thuis! We hebben de afgelopen week geen Internet gehad hier in Putten (je zit nu eenmaal in het buitengebied). Bleek uiteindelijk een KPN probleem in de centrale te zijn (lees: een monteur heeft een verkeerd draadje losgetrokken). We liepen dus wat achter in het lezen maar dat is inmiddels ingehaald!

Wat hebben jullie toch weer veel gezien en gedaan in zo'n week. Erg leuk om het zo allemaal voorbij te zien komen.

Geniet nog lekker na van jullie vakantie en we zijn benieuwd naar alle foto's die we nog niet op de site gezien hebben.

Groetjes, Gerard en Roel

• 28 Februari 2014 - 10:56

Paula:

Een warm welkom thuis, fijn dat jullie heelhuids weeromme zijn met z'n 6-sen, geniet van je eigen bedje en rust even uit voor je gaat uitpakken, de jetlag moet uit je lijf, tot horens en liefs.

• 28 Februari 2014 - 12:22

Els:

Wim/Puk, antigriepkaars aub voor zieke Jo,
    Dank voor de welkomthuisjes :-)
    Paultje, de was draait, de belagrijkste post is doorgenomen nu even een tukkie,
    Roel en Gerard, da's behoorlijk suf en irritant van de KPN-meneer.
    We zien elkaar gauw !

• 28 Februari 2014 - 12:39

Wim:

Zoals gewenst....BRANDT!
    Beterschap Jo, blijf maar een paar dagies binnen met dit verraderlijke pokke-weer.

• 28 Februari 2014 - 14:47

Wil:

Welkom thuis allemaal fijn dat jullie er weer zijn.
    We zullen de verhalen en belevenissen gaan missen.
    Nu lekker bijkomen van de reis.

• 28 Februari 2014 - 17:38

Yvonne:

Allemaal welkom thuis. Wat een prachtig einde van een heel mooie vakantie. En Els bedankt voor de prachtige reisverslagen. En uiteraard de foto's. Ook ik heb er van genoten. Ook al kon ik niet altijd stukjes schrojven, ik heb alles gelezen. Fijn dat jullie er weer zijn.

Ga je komende week bellen.

Jo beterschap neem een lekkere borrel misschien helpt dat.

Verder iedereen een heel fijn weekend en rust lekker uit.

• 28 Februari 2014 - 22:24

Mia:

Gelukkig jullie zijn weer goed thuis gekomen,ben een beetje laat maar Marijke is hier voor het weekend
    Geniet nog maar lekker na

• 01 Maart 2014 - 00:21

Jan En Sherly:

Goed om te weten dat jullie weer veilig thuis zijn aangekomen. Rust nu maar uit en tank weer genoeg energie bij voor jullie volgende trip naar Lombok. Tis hier wederom heerlijk warm en ik geniet van het zwembad. Groeten aan allen.

• 01 Maart 2014 - 10:29

Lenny:

He he ! ! Ik ben weer bij de mensen.
    Gisteren na thuiskomst van tien tot vier geslapen.
    S,avonds om elf uur weer naar mijn mandje tot vanmorgen zeven uur.
    Weer in het oude patroon hond uitlaten enz.
    Kwam ik vanmorgen een man tegen........
    Dag mevrouw! Ik heb u een poos niet gezien, bent u ziek geweest ?
    Ik natuurlijk.......zie ik er zo ziek uit ? Nee in tegendeel.
    Mijn verhaal gedaan en ieder ging weer zijn eigen weg.

Er is iets fout gegaan met mijn eigen berichtgeving op fb en wa.
    Niemand heeft mijn berichten en foto,s kunnen zien.
    Kan me voorstellen dat het thuisfront zat te balen om niets te horen, maar dat was van mijn kant net zo.
    Waarom like niemand? Echt heel jammer !!!!!
    Morgen gaat mijn schoondochter uitzoeken hoe dat is gekomen.

Ze hebben zich vast gehouden aan de site klokslag 24:00 hebben iedere nacht ze de site gelezen.
    Reageren daar hadden ze geen zin in omdat ze echt vroeg op moeten.
    Vandaar het bericht dat ik mijn mobile aan moest zetten, geen bericht van mij, dan maar bellen dacht Bas.
    Ook een duur grapje geweest, nou ja... hij heeft toen van mijzelf kunnen horen hoe geweldig het allemaal was.

Nu aan de administratie.....en wassen draaien.....alles opnieuw wassen omdat het vochtig was.
    Gelukkig hebben wij daar mooie machines voor, en niet in de rivier.

• 01 Maart 2014 - 21:25

Paula:

Tja Lenny, je zat in een ander werelddeel en dan kan er weleens iets verkeerd gaan, maar we wisten alle reilen en zeilen van onze Elsje, fijn dat je het zo leuk gehad heb en ook heel bijzonder, de vriendelijke, blije maar zulke arme mensen, wij leven in luxe maar mopperen te vaak, daar zijn ze blij met wat extra om te leven, wat een dag en nacht verschil toch.
    Fijn dat je zo goed geslapen hebt, misschien valt de jetlag mee, ik had er ca 5 dagen voor nodig om bij te komen, alleen je gedachten blijven heel lang op je vakantiebestemmiing, dat is alleen maar prettig om in de sfeer te blijven.

Zijn de Spiekertjes al bij de mensen???

Lidia en Constance gaat het goed zonder al die Capellenaren om je heen?????

• 02 Maart 2014 - 11:03

Puk:

Kom je alweer een beetje in je ritme Lenny, je hond zal wel heel blij zijn dat je terug bent en jij dat je hem weer bij je hebt.

Prettige Zondag allemaal, we horen wel van de rest van de vakantiegangers, allemaal even bijkomen van de jetlag.