Goedemorgen Nederland ! - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu Goedemorgen Nederland ! - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu

Goedemorgen Nederland !

Blijf op de hoogte en volg fritselsrolenlidcon

26 Februari 2014 | Indonesië, Senggigi

We beginnen bij Tineke, onze brabantse vriendin die zoals jullie misschien nog weten een tennisongeval heeft gehad en na een lelijke medische misser uiteindelijk in een rolstoel belandde.
Gisteren is ze geopereerd en heeft ze een enkelprothese gekregen.
We hopen van harte dat het vlot enige verlichting/verbetering zal geven.
Vorige week viel ze tot overmaat van ramp van de trap en brak een ruggenwervel en haar staartbeentje.
Alles zal 4-6 weken in beslag nemen.
Beterschap Tineke !

Wim en Puk, graag een vlotte genezingskaars en een anti-pijnkaars ?

We hebben weer een heerlijke dag achter de rug met eindelijk een mooie zonsondergang.

Heerlijk gegeten, nog wat laatste cadeautjes gescoord en nu lekker slapen en morgen gezond weer op. :-)
Sorry dat het een kort verhaal is geworden, maar er is ook weinig gebeurd.
Zodra er wat te vertellen is kom ik terug.

Tineke, zodra je er aan toe bent schrijf je maar.

• 26 Februari 2014 - 00:24

Paula:

Tineke, van harte beterschap toegewenst, rustig aan met revalideren, we gaan duimen op een goede genezing.

Nog foto's gemaakt Elsje???

Wij hebben een hele leuke dag gehad in het bezoekerscentrum van de Maasvlakte, veel gezien en vooral gehoord door aardige en geduldige rondleiders. Ik heb mijn voet op een servetje op een bankje gelegd en kon zodoende er flink mee rusten. met mijn bergschoenen en tubigrip als steun ging het prima.
    Straks de kinderen even terug naar moeders dan kunnen wij naar Mientje die gisteren ziek was, we zien wel wat we aantreffen, s'avonds op tijd thuis voor de kinders.

Nog 1 volle dag voor jullie, hoop voor een mooie zonsondergang, dat blijft bij, geniet ervan.

• 26 Februari 2014 - 09:21

Wim:

Is al geregeld Els. Kaars brandt nu ook voor Tineke (en Paula/Hanneke alsook voor andersvoelenden..)
    Snelle Beterschap Tineke!
    Paula, voorzichtig aan hoor met je hompelstrompel-enkel...
    Gaat het met jou inmiddels ook de goede kant uit Hanneke?

Zo, vandaag definitief barang regelen, tóch? Laatste échte vakantiedag want mogen is het rennen en vliegen, letterlijk en figuurlijk.
    Succes ermee, enne....teek it iesie.

• 26 Februari 2014 - 09:22

Puk:

Ik had de operatie van Tineke in mijn agenda staan, dus de kaars voor haar brande gisteren al, niets van op de site gezet omdat ik dacht dat ik de datum wel eens verkeerd opgeschreven zou kunnen hebben. Voor Paula brandt er uiteraard ook al een paar dagen een kaars, tegenwoordig hebben we iedere dag een knots van een kaars aan staan vanaf het moment dat we opstaan totdat we onze oortjes weer op het kussen vleien. Dus Paula en Tineke, van harte beterschap en Paula, wat fijn dat je toch niet aan huis gekluisterd bent.

We hebben gisteravond de titanic bekeken, een pracht film, ik had hem al eerder gezien, maar dat was toen hij net uitkwam, toen waren er in Canada ook nog interviews met de echte overlevende vrouw, die de hoofdrol in deze film speelt, en volgens haar is de film heel correct, alleen wat meer geromantiseerd.

Vandaag wens ik iedereen een prettige dag, het is Max zijn verjaardag, en hoewel Max dit niet leest, Wim en Birgitta van harte gefeliciteerd. Zondagmiddag gaan we naar hem toe.

Heerlijk lenteweertje buiten!

• 26 Februari 2014 - 09:24

Puk:

Els, wat mooi die foto met dat (masker) gezicht erop!

• 26 Februari 2014 - 09:40

Puk:

uhhhh, natuurlijk Senna ook van harte gefeliciteerd met je Oom Max zijn verjaardag, ik ben nog niet helemaal wakker.....

• 26 Februari 2014 - 10:18

Birgitta :

Wim/Puk....thanxxx en jullie ook van harte gefeliciteerd met Max!

• 26 Februari 2014 - 13:01

Jo:

Happy bday Max ! Wim, Puk Birgitta ook natuurlijk.

Vervelende situatie Tneke! ellende ! wordt maar snel 'beter' !

Prachtige dag vandaag, stukje gefietst met Josh, maar hij voelt zich niet zo lekker dus was een kort ritje, ik heb m net lekker in bad gestopt, schone warme kleren aan, bedje verschoont, en nu lekker chillen, straks een kopje thee, en een multivitamine bruistablet, en een filmpje kijken met Mama , ook leuk :)

Fijne avond !

• 26 Februari 2014 - 13:17

Anketank:

Nog even voor het slapen gaan , Morgen een goede reis en behouden vaart.

Wij zien jullie vrijdag morgen vroeg.
    Floor en Anke XXXX

• 26 Februari 2014 - 13:40

Mia:

Zo even tijd om te schrijven,vanmorgen al vroeg met Joke bloed laten prikken,voor haar schiltklier
    Daarna met de meiden naar de Hammam,wat is dat heerlijk zeg,en een massage helemaal goed.
    Voor de reizigers morgen een goeie vlucht

• 26 Februari 2014 - 13:54

Puk:

Lekker he, effe verwenne en dan some quality time, enjoy!

Mia ik hoop dat alles goed is met het bloed van Joke! Veel liefs!

• 26 Februari 2014 - 15:00

HAVE A SAFE FLIGHT ! <3

• 26 Februari 2014 - 15:01

Jo:

Vliegen jullie allemaal samen terug trouwens ?

• 26 Februari 2014 - 15:12

Aaltje:

gezellige afscheidsavond en voor morgen goede reis ; hier een welkom in lente tijd!!!

• 26 Februari 2014 - 15:32

Wim:

Jongelui, bij voorkeur vroeg ter kooie, want de terugreis is bepaald géén kattenplasje....
    Ook de Trixianen wensen jullie allen een voorspoedige, veilige en ontspannen thuisreis toe!!
    We gaan elkaar wel weer *spreken* als de thuis-site weer opengebroken wordt.
    All The Best/Happy Landing/Break A Leg/Hals Und Beinbruch enz. enz. (De 2 laatste wensen zijn *bij spreken van wijze natuurlijk*..
    MAZZELTJES !!

• 26 Februari 2014 - 18:00

Yvonne:

Tineke heel veel sterkte en een spoedig herstel. Ook alle andere zieken en andere ongemakken het beste gewenst.
    ben zelf momenteel ook niet zo mobiel. Loop krom van de rugpijn en moest bij de chirurg nog op een keiharde tafel liggen. Er is een gezwelletje weg gehaald van mijn borstbeen. Heb ik verder niet zoveel last van, trekt alleen omdat er nogal wat spanning op de hechtingen staat.

lig nu heerlijk in een warm bad. Goed voor mijn rug.

Leuk op de maasvlakte. Een neef van mij heeft daar kort geleden scherven van ee heel oude schedel gevonden. Is nog op TV geweest. Hij is amateur archeoloog.

jo het beste met je knulletje. Verwen hem maar goed hoor.

lombokkers ik wens jullie een heel goede en voorspoedige reis en gezond weer terug. Els het is toch nog snel voorbij gegaan door jou prachtige verhalen heb ik ook een beetje mee ku nen reizen.

Tot spoedig. Allemaal nog een prettigee avond.

• 26 Februari 2014 - 19:48

Paula:

Max van harte gefeliciteerd en zondag een gezellige dag met de familie.

Wim/Puk dank je wel voor de kaars, het helpt al, m'n voet is nu bont en blauw en ook nog behoorlijk dik maar de pijn is minder alleen met een verkeerde beweging is echt niet leuk.

Joshua laat je maar lekker vertroetelen door mama dan ben je snel weer opgeknapt, wie gaat er nou ziek worden in de vakantie.

Yvonne, het is idd erg leuk om al die opbouw te zien, en die schedel heb ik gezien op TV, ook daar een vitrine vol met botten en schedels, ook de oerolifant die blijkbaar 1000den jaren geleden in dat gebied geleefd heeft, een toneelstuk op film over de menselijke bewoning, de mannen hebben een bustocht met uitleg over het gebied gehad, alles de moeite waard.
    Sterkte met je rug, lastig he.

Voor alle Lombokkers een hele goede reis terug naar ons kikkerland en een behouden aankomst met veel liefs van mij en heel veel dank voor de prachtige beschrijvingen en foto's, het was de moeite meer dan waard, ik heb genoten. xxxxxx

• 26 Februari 2014 - 23:19

Els:

Max, van harte !!! Ccc

• 26 Februari 2014 - 23:22

Els:

We vliegen allemaal samen terug ! Klopt Jo !