kleine verrassingen - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu kleine verrassingen - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu

kleine verrassingen

Blijf op de hoogte en volg fritselsrolenlidcon

25 Februari 2014 | Indonesië, Senggigi

Eerst de jarige feliciteren :

Siebrand, van harte gefeliciteerd !
Ook aan je familie !!

Vanochtend vroeg vertrokken naar cakranegara om te kijken naar stoffen.
We werden helemaal hebberig ervan.
Gewoon luilekkerland !

Uiteindelijk zijn we toch geslaagd voor mij, Lidia, Constance.

T liefst hadden we gegraaid en gewoon rollen meegenomen :-)

Het is uitermate heet weer en na het shoppen halen we onze mannen en rijden naar Paradiso !

De ontvangst daar was :welcome home !
Iedereen is lyrisch over het schitterende plekje, we hebben er gegeten en gedronken genoten van het fantastische strand en het uitzicht op de prachtige baai.
Ik kan alles wel weer herhalen, maar dan schrijf ik bijna hetzelfde.
We hebben genoten.

s Middags lekker in het zwembad doorgebracht en Hamdan bracht een portie nasi koening die hij met Roland had gehaald.

Rodi en een stagiaire werden door Ika het zwembad gegooid, lachen natuurlijk.
Je kunt goed merken dat de baas er niet is. Ze grijpen hun kans om meteen ban te blijven zwemmen, wat niet mag.

Nog een tijdje in de beruga gezeten, toen naar ons huisje waar we met een kop koffie op Marcel gingen wachten om gedag te zeggen.
Morgen vertrekt hij naar Singapore en is pas zaterdag weer thuis..

Na het afscheid gaan we slapen.

• 25 Februari 2014 - 00:45

Siebrand:

Bedankt :) :) :)

• 25 Februari 2014 - 00:57

Paula:

Leuk een lapjesmarkt, ik kan het me voorstellen dat je daar hebberig van wordt, nu maar iets moois maken van wat je hebt gekocht dat is aan jullie wel vertrouwd.

Waar hebben de mannen hun tijd doorgebracht??

Tja als de baas van huis is dansen de personeelsleden, wat ze gelijk hebben.

Ik ga slapen, tenminste als het lukt, m'n voet doet verschrikkellijk zeer, arniflor en paramolletjes moeten het draagllijk houden, hoop wel dat de kl-kinders in hun eigen bed blijven, ze zijn echt schattig voor me.

Voor jullie een leuke dag, geniet nog even, wij gaan naar de Maasvlakte, ik misschien niet.

• 25 Februari 2014 - 00:59

Paula:

O jee Siebrand gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je een gezellige dag hebt gehad.

• 25 Februari 2014 - 04:10

Els:

Paultje, zou jij niet eens een fotootje laten maken van je voet ?
    Dik, vreselijk zeer, wat moet je nog meer hebben voor je ernaar laat kijken ?
    Beterschap, maar niet wachten, misschien heb je een kapoot enkelband.

• 25 Februari 2014 - 04:10

Els:

Kapotte

• 25 Februari 2014 - 08:55

Jo:

Wat een gezelligheid !! Geinige foto's hoor, leuk om te zien hoe jullie genieten!

Het is zulk mooi weer hier, het lijkt wel voorjaar, ben benieuwd wat Maart(roert zijn staart) gaat brengen.

Noah had gisteravond een vriendje en 2 meisje op bezoek in zijn eigen (helemaal door zichzelf opgeruimde en schone) kamer , ze hebben zich voorbeeldig gedragen (denk ik ? :$ ) heb ze niet gehoord, en iedereen braaf om half 12 naar huis.

Morgen lekker een dagje vrij ....

• 25 Februari 2014 - 08:55

Jo:

Sorry Siebrand ! Van harte !! & een fijne dag toegewenst ...

• 25 Februari 2014 - 09:01

Jo Nog Een Keer:

Paula ? Hoe gaat het met je voet/enkel ?? Misschien idd maar een foto laten maken ?

• 25 Februari 2014 - 09:30

Paula:

Dank jullie wel, het gaat iets beter met m'n voet, de pijn is iets minder, hij is behoorlijk dik en ja ik ga even naar de dokter.
    Straks gaan we naar de Maasvlakte, daar kan ik zitten, maar ik wil fr2 niet met 2 drukke kinderen laten gaan, hij hoort niet alles als er iets is, nu kan ik Lisa onder m'n hoede nemen, die vermaakt zich met knutselen.

Leuke foto's Elsje, geniet nog even 2 daagjes, hier is het heerlijk weer maar voor jullie koud natuurlijk. xxxx

• 25 Februari 2014 - 09:33

Puk:

Siebrand, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Paula, wat vervelend met die voet, hoop dat het gauw weer beter gaat.

Els en Frits, oftewel Lombokkenezen, nog een paar daagies, leuke foto's en wat een mooie stofjes allemaal, dat zal even moeilijk geweest zijn om te beslissen, en Lidia kan zo lekker naaien, daar kan je wat mee! Veel plezier met jullie aanschaf.

Wij gaan vandaag effe naar Rotterdam iets ophalen voor Max zijn verjaardag, hadden het kunnen laten bezorgen, maar we willen er gewoon effe uit zijn, gezellie gewoon. Gisteren even naar de Aldi/hoogvliet, allebei in 1 winkel waren we zo weer klaar. Buiten was het zo'n prachtige lentedag, overal zie je grote vlaktes met gele, paarse en ook witte bloemetjes staan, het zonnetje scheen, het was dacht ik zo'n 12-13 graden, lekker lopen zo, we genoten ervan.

Iedereen een fijne dag toegewenst, vriendschap beterschap voet kaars voor Paula is aan natuurlijk.

• 25 Februari 2014 - 10:03

Wim:

Siebrand: Van Harte Gefeliciteerd en een fijne kadovolle dag gewenst....

Nou ja Paula, écht voorzichtig zijn met je enkel, luister maar naar Zuster Els, Please..??

Leuk hoor, die ontluikende gevoelens voor Noah enne...Jo: Opletten en d'r bij blijven natuurlijk...!

Ontbijt nét achter de rotte kiezen (geintje hoor....we hébben helegaar geen kiezen meer, alleen van die namaak-kauwdingsels)

Wordt een gezellie, knusachtig dagje vandaag en we houden het kallumpies-an.

Tot later en eerst nog even opnieuw de leuke en vrolijke foto's besnuffelen...

• 25 Februari 2014 - 19:54

Wim:

Ra-Ra-Ra-Ra...wie gaat de dagsluiting voor 'n rekening nemen?

Nàh, Ikkes dus....Onze toeristenclub ligt natuurlijk al úúúren te tiduren en de rest van de site-leden begint aan de laatste uurtjes van deez' avond.
    Wij gaan naar de film Titanic kijken (als we het volhouden tot 00.30 morgenvroeg..), dus morgen wordt het vast wel wat later voordat we onze luiken weer openrukken.
    Mazzeltjes..!!