beruga - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu beruga - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu

beruga

Blijf op de hoogte en volg fritselsrolenlidcon

23 Februari 2014 | Indonesië, Senggigi

Er is een einde gekomen aan onze trips, we boeken nog 1 boodschappentrip en de trip naar de luchthaven donderdag.

We voeren -behalve eten, drinken en zwemmen - geen klap uit.

Af en toe werpen we een blik in de in de beruga en de passerende mensen, ze zullen hier straks een stuntje zien.

We hebben de beruga behangen met allerlei stoffen tassen, handdoeken, puzzelboeken en slippers.
Mocht iemand anders zin hebben gehad om bij ons te komen zitten dan zal die zin ze al wel zijn vergaan.

Terwijl we al lekker in het water hangen komt de koffie al met de kokoskoekjes en we hebben het weer heel gezellig.

We hebben nooit tekort aan gespreksstof en ieder doet wat hij of zei prettig vindt.
Lezen, zwemmen, hangen, kletsen, slapen, zonnen en af en toe drukt er iemand op de bestelbel als er iets eet- of drinkbaars moet komen.

Ram kwam nog langs met Lenny 's bestelling.

Het personeel vindt het heerlijk om met ons te kleppen en we dollen best wat af met ze.

Marcel komt ook nog even bij ons zetten en hij vertelt ons dat hij dinsdag weer vertrekt naar singapore en is niet terug voor ons vertrek.
Hij zal ons een sponsorbrief meegeven, waarin wij zijn uitgenodigd om langer dan 2 maanden te komen verblijven als familie (Frits is zijn oom)

S middags een buitje en s avonds met Novi, Adi en Inge eten in de tent.

Nog nagebabbeld in de beruga met een homopaar.
Dat homopaar kwam gisteren overigens met hun ipad lopen, want zij hadden in het rijke houtsnijwerk een " pornostripje" ontdekt.

Ze stuurden me de foto's dus die kunnen jullie bekijken.

• 23 Februari 2014 - 01:57

Els:

Goedenacht Nederland.
    Puk dank je wel voor de schattige fotos van je achterkleindochter.
    Ik hoop dat je er begrip voor hebt dat ik ze nu niet ga plaatsen maar wel op de nieuwe site van t komende weekend.
    Direct na onze thuiskomstmelding sluit ik deze site af en begin ik weer met de dagelijkse krant.
    Ik start met het welzijn van moeder en kind, misschien heb je dan alweer een foto van een paar dagen oud.
    Voor ons serapan ! Ontbijt dus.

• 23 Februari 2014 - 09:26

Puk:

Els, daar heb ik heel veel begrip voor, kon het toch niet laten deze foto's met je te delen. Trotse overgrootmoeder zal ik het maar noemen. Ik zal inderdaad meer foto's ontvangen maar ook kun je via facebook foto's zien, zelf heb ik er ook wat opgezet.

Alles goed hier, we gaan Gert bezoeken vandaag, het ziet er heerlijk uit buiten en overal staan al heel veel narcissen en crocusjes boven de grond, een pracht gezicht en wel heel vroeg.

En dan gaat het voor jullie ook opschieten, nog 1 boodschappen dagje, wat zal dat gezellig zijn, ik denk wel dat jullie allemaal met leuke dingetjes thuiskomen, echt leuk hoor!

Geniet nog maar lekker van die laatste paar dagen, ook van de warmte en het zwembad, want hoewel het hier zacht weer is, is het klimaat toch veel kouder en moet je er toch weer aan wennen.

Veel plezier nog Lombokkenezen in de komende dagen, ik wens jullie later deze week wel een goede reis toe, zover zijn jullie nog net niet, nog effe lekker genieten.

Iedereen een fijne dag toegewenst!

• 23 Februari 2014 - 10:24

Wim:

Tja, aan alle goede dingen komt een einde en het leukste ervan is, dat er thuis altijd weer andere, vaak nóg betere dingen in het vooruitschiet liggen...
    Geinige (..goed gespeld..??) houtsnijwerkfoto's geflankeerd door familie-achtige kiekies.

Die beruga nog effe gauw-gauw geclaimd..?? Ben benieuwd of het werkt voor d'een en d'ander.

Moet ook een prettig gevoel zijn om eigenlijk niks noemenswaardig meer te hoeven/moeten. Gewoon op jullie 6 gemakken naar de thuisreis toeleven.

Vanmiddag een retourtje Moordrecht en mijn broer Gert in de lente-krokusjes zetten. Eventueel nog een overheerlijk raspatatje scoren..(?)
    Natuurlijk kijken we vanavond naar de sluitingsceremonie van de OS. Zal wel weer spectaculair zijn...

Plezierige dag voor allemaal hoor!!

• 23 Februari 2014 - 10:34

Mia:

Ja hoor eindelijk kan ik op de ipad reageren,heb alles gelezen ,jullie willen vast niet weg donderdag
    ondeugende plaatjes op dat houtsnijwerk elsje
    wij gaan ook lekker zitten kijken naar de sluitings seremonie als hij net zo goed is als de opening .

• 23 Februari 2014 - 16:38

Jo:

Lekker die geile plaatjes voor de Zondag! ;)
    Ik ben eind vd middag gebeld Vrijdag door Weleda, ik kreeg opeens een sprankje hoop..... Ze bood haar excuses aan dat het zo lang duurde, maar wilde me laten weten dat ik bij de laatste 2 zat, ze hebben erg getwijfeld, maar toch bvoor de ander gekoezen...jammer maar helaas.
    ik moest een salaris indicatie geven, misschien dat het daar "mis" ging ? Dat de ander lager zat?

Anyway, ze vroeg of ze mij in portefeuille mocht houden, ik heb gezegd: graag ! YOU NEVER KNOW ;)

Ik ga door met mijn gastenlijst etc .....
    XX
    Fijne Zondag !
    Jo

• 23 Februari 2014 - 17:46

Wbonke:

Lidia hier dan even het mailtje wat beloof was .
    Met Ria gaat alles weer goed ze is vandaag weer naar huis .Heel veel lief Wim.

• 23 Februari 2014 - 19:40

Wim:

Prachtige ceremonie gezien bij het sluiten van de Olympische winterspelen.
    Over 4 jaar is Zuid-Korea het gastland.

Vanmiddag gezellig een uurtje of wat gekletst met Gert in het zorgcentrum. Hij was behoorlijk aan z'n lamme endje, maar bleef toch wel bij de les.

Nou Jo, in elk geval heeft Weleda toch van zich laten horen en een goed vooruitzicht dat ze jouw sollicitatie in portefeuille willen houden. Ook diegene die nu in dienst treedt heeft een 2-maandelijkse proeftijd natuurlijk.....enne, een *slipper* is zó maar gemaakt...(!!!!!).

Truste voor de opblijvers en tot morgen maar weer.

• 23 Februari 2014 - 19:44

Coby & John Blom:

Hallo Lombok gasten,

De mail betreft vnl. voor Lenny.
    Heel hart. dank voor de leuke, soms zeer gekunstelde reisverslagen. We hebben ze met veel plezier gelezen.
    Voor Lenny zorgen we dat ze met Sinterklaas een telefoonhoesje krijgt. we hebben inmiddels al naar Spanje gefaxt. Mocht ze nog last van haar oor hebben, dan sturen p.o. een flaconnetje oordruppels per racevliegtuig mho op de terugvlucht.
    Lenny, mijn pen raakte net leeg, dus je begrijpt wel wat ik bedoel. We doen wel samen met eentje!!!
    Prachtige fotos van het bamboehuis. Ik heb er echt versteld naar zitten kijken vanwege het feit hoe het allemaal samengebundeld blijft staan ondanks storm en regen.
    Is de beruga een soort veranda of een kleine shelter?
    Ik had niet verwacht dat je met zeesterren te koop zou lopen. Hoe smaken ze?
    Wij wensen jullie allemaal en zonder uitzondering voorspoedige vluchten en een behouden aankomst in NL.
    Met hart. groet en liefs,
    Coby & Johnny