alweer een relaxdag - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu alweer een relaxdag - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu

alweer een relaxdag

Blijf op de hoogte en volg fritselsrolenlidcon

21 Februari 2014 | Indonesië, Senggigi

Alweer een relax-dag
Waarin we toch nog wel wat leuke dingen hebben gedaan.
Voetjes verzorgd, in het kader van de holland-oranjedag onze nagels knal- oranje geschilderd.

Lidia en Constance hadden mooie lange oranje nagels en Lenny maakt een grappige
foto met mooie compositie van groen en oranje
De volle beruga was bezet door ons en een berg glazen, we hebben alles weg laten halen, want ze komen niet uit zichzelf de rommel weghalen

We dollen wat in de tuin en maken wat foto's tussen de palmbomen en in het water.
s Middags een klein buitje en we gaan lekker naar binnen om te douchen.

Lidia gaat skypen.

Roland, Lidia en Constance gaan ff shoppen en wij nemen vast de grote tafel bij Café Tenda in bezit.
We nemen allemaal mie goreng ayam, dat was gisteren zo lekker...
We kregen er geen spijt van want we aten onze vingers erbij op.

In de beruga werd door Lidia en Constance weer een stukje Holland neergezet dmv allerlei Hollandse liedjes.
We hadden erg veel LOL.

Iedereen had moeite om zijn of haar oogjes beetje open te houden dus besloten we de zitting op te heffen.

Niemand heeft bezwaar en we mogen lekker gaan slapen.....

• 21 Februari 2014 - 00:54

Paula:

Mooi oranje is niet lelijk, het ziet er goed uit meisjes, waar zijn de mannen trouwens met hun gekleurde nagels of misschien haren, wat je wilt.
    Heeft een cafe eten, of is er ook een restaurant aan vast?? Tja en van zingen ontspan je, gezellig, en dan naar bed, eerst de muziek een plekje geven en dan lekker dromen.

Wij gaan morgen weer naar Amsterdam, er komt geen verandering in de toestand van Mientje, ze is behoorlijk onrustig/opstandig, haar huisarts gaat op vakantie en is om prive-redenen niet in staat om stappen te ondernemen om haar verder bij te staan, daar gaan we dan morgen maar eens over praten, dan maar een uurtje later als 5 uur op weg naar Oostenrijk.
    Dus jullie zien me aan het eind van onze dag wel weer even langskomen.

Puk ik heb nog niet op jou stukje gereageerd, sorry, Mientje is na haar CVA in 1 week hollende achteruit gegaan, ze kent ons niet meer maar we hebben wel het idee dat als we er zijn wat rustiger is, ze vraagt naar haar ouders, die al in 1933 en1945 zijn overleden, heel triest om te zien alhoewel ik het wel herken omdat het mijn werk is geweest, voor Frits is het heel emotioneel omdat hij haar beloofd heeft dit niet te laten gebeuren nu gebeurt het toch en de arts geeft niet thuis.

Een gezellige dag voor jullie Lombokkers, geniet van de laatste week, en als het kan, stuur aub een beetje warmte en zon, het is hier hopeloos, regen regen en nog eens regen, gatsie, we willen zon, zon zon.

• 21 Februari 2014 - 08:39

Anketank:

Vandaag geen feestdag: ik ga zo met een vriendin naar het ziekenhuis.
    Ze ging woensdag voor een controle foto ( zei heeft 5 jaar geleden borstkanker gehad ) omdat een mammografie erg pijn doet bij haar hebben ze een MRI gemaakt en daar hebben ze iets op gezien.

Ze moet vandaag voor de uitslag naar de chirurg , dit wordt denk ik niet erg leuk maar ik ga duimen en haar ondersteunen.

• 21 Februari 2014 - 08:41

Puk:

Geeft niets Paula, je hebt het er druk mee, en ik wilde dit alleen even met je delen. Sterkte!

Prettige dat iedereen!

• 21 Februari 2014 - 09:25

Jo:

Klote Ank ! Hopen dat het niet terug is :( geen leuke berichten, fijn dat je haar steunt ... Geen leuke berichten dit.

Bij het sollicitatiegesprek hadden ze gezegd dat ALS ik door zou gaan met de volgende 2/3 mensen naar ronde 2 dat ze mij zouden bellen, niet gebeld dus, al vind ik zelf ook dat je toch de moeite kan nemen iemand even in te lichten ook al ben je het niet geworden, maar goed.... Ik ga niet bellen ofzo, wat heeft dat voor zin ...

Ik ga aan de slag... zit alleen vandaag, dus ik moet KEIhard werken ;)

Fijne dag / avond / weekend!

• 21 Februari 2014 - 10:19

Puk:

Sterkte Anketank, vooral voor je vriendin, wat een terugslag, vreselijk!

Jo, het had wel redelijk geweest als ze je iets hadden laten horen, zo gaat het dan tegenwoordig. In ieder geval zijn ze je dan niet waard, maar daar schiet jij niets mee op.

Fijn dat het weekend weer voor de deur staat, geniet er van!

• 21 Februari 2014 - 10:22

Wim:

Anketank, een vervelende situatie. Maar fijn dat je haar de nodige support geeft. Onze *kaars ten algemene nutte* brandt dus ook voor jouw vriendin.

Ja Jo, behoorlijk lullig dat er zelfs niet de moeite van 1 simpel telefoontje genomen wordt.
    Nàh ja.....als ze dan persé en doelbewust hun faillissement in de hand willen werken door jou NIET in dienst te nemen, dan....
    Eigen Schuld...enz. enz.

Gezellie dat Oranjefeessie met bijbehorende frotselfratsels! En zoals gebruikelijk: Weer of géén weer; vrootjes en zuipies staan centraal, iedere dag weer....'t-Is ook zó lekker allemaal, tóch? (En voor héél weinig muntjes, dan is het nóg smakelijker...)

Fijne voortbeleving van de dag/avond, (voor allemaal trouwens) en voor de vroege *op-stok-gaanders* een goede nachtrust gewenseld.
    TTYL, eerst krampachtig toewerken naar Happy Hour!

• 21 Februari 2014 - 11:31

Jo:

Mam! check je WA !

• 21 Februari 2014 - 12:58

Hanneke:

gezellig oranje.... waardeloos Ank, die rot ziekte, Jo er komt wel weer wat anders, Paula sterkte, met Mientje
    altijd zielig, mij zie/hoor je een weekje niet,In Spanje geen labtop, word goed weer daar, mag ook wel ben zo verkouden als wat, kan alleen niet echt schoenen aan???? Izzy is gelukkig genezen van de 6e ziekte, voor iedereen een fijn weekend, voor de Lombokkers een goede terugreis volgende week.

• 21 Februari 2014 - 13:35

Puk:

Katherine is in het ziekenhuis, weeen zijn 5 minuten apart, ik had vandaag al zo'n feestelijk gevoel.

• 21 Februari 2014 - 14:22

Els:

Han, fijne vakantie en groetjes aan Jules !

• 21 Februari 2014 - 14:37

Els:

Anketank, wat lief van je dat je meegaat en ik hoop dat t meevalt.
    Veel sterkte allebei ! Xx

Paultje, jullie ook sterkte met jullie tante en fijne vakantie !

Jo, het is jammer, je hebt gelijk dat ze het fatsoen zouden kunnen hebben om je tenminste af te bellen.
    Zoals Wim al zei....als ze failliet gaan eigen schuld dikke bult.

Wij zijn versleten en gaan slapen !

• 21 Februari 2014 - 16:11

Anketank:

Na een lange dag ziekenhuis en onderzoeken is de uitslag tumor in haar andere borst.

In haar andere borst zit nu ook een tumor dinsdag krijgt ze de uitslag goed of kwaadaardig.

Ze ziet de bui al hangen en zij direct alles eraf .ik kan me voorstellen dat ze er geen zin meer in heeft al die vervelende dingen aan je lijf maar uiteindelijk zal ze toch moeten.

Ik ben nog steeds blij (en gelukkig maar ) met alle adviezen van Frits en dat ik die ook opgevolgd heb .

Anders had Ik deze reactie nooit kunnen schrijven.

Groetjes en nog veel plezier en maak al dat geld maar op nu kan het nog (maak iedereen daar maar gelukkig) xxxxxxx Anketank

• 21 Februari 2014 - 17:05

Puk:

Anketank, er brandt hier een dikke kaars hoor, ik dacht dat Wim het al had geschreven, veel sterkte voor jou ook, het is erg moeilijk, je bent in onze gedachten.

Met Katherine gaat het ook moeilijk, er zijn complicaties met de bevalling en mischien als de baby niet draait zal het met de keizersnee gehaald moeten worden.

• 21 Februari 2014 - 17:21

Ronald En Sjan :

Hoi lydia en de rest het zijn mooie foto s en leuke reisverhalen op de site ,allemaal nog veel plezier daar.
    groetjes sjan en ronald zoon wim bonke.

• 21 Februari 2014 - 18:12

Els:

Puk, praat me ff bij, ik heb vast iets gemist. Wie is Katherine ?

• 21 Februari 2014 - 18:59

Puk:

Els, Katherine is onze kleindochter die in Augustus gaat trouwen en in februari een baby verwacht.
    Wij gaan daar eind augustus heen om bij het trouwen te zijn, en we houden het een verrassing, alleen Linda weet dat we komen, en Katherine's a.s. schoonmoeder die het trouwen grotendeels regelt. We zitten hier al bijna de hele dag in spanning en hopen spoedig op wat beter nieuws.

We houden iedereen wel op de hoogte, als ik wat meer weet dan kom ik wel weer terug.

Bedankt voor je belangstelling Els!

• 21 Februari 2014 - 19:15

Puk:

Ik heb net bericht van Linda gekregen dat de baby nu in de juiste positie is, het gaat nu gauw gebeuren gelukkig!

• 21 Februari 2014 - 20:22

Paula:

Wij zijn net terug uit Amsterdam, Mientje is rustig en soms goed bij de tijd, heeft met ja/nee knikken Fr2 antwoord gegeven, het praten gaat wel wat beter, ik ben haar zuster en Fr2 is 2x bij naam genoemd, dus iets verbetering.

Anketank, erg veel sterkte met het begeleiden van je vriendin, het is heel zwaar voor beide partijen, maar met z'n 2een de zwaarte dragen is beter dan alleen.

Puk, zo is het leven aan de ene kant verdriet de ander kant de vreugde van een mooi nieuw leven, jouw achterkleinkind, ik hoop dat alles goed gaat en jullie straks een mooie foto kunnen ontvangen via de PC.

Hanneke een fijne week bij je broer, goed dat het zonnetje schijnt, daar zal je van opknappen.

Wij krijgen de kleinkinders morgen en we gaan er een leuke week van maken.