valentijnsdag - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu valentijnsdag - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu

valentijnsdag

Blijf op de hoogte en volg fritselsrolenlidcon

14 Februari 2014 | Indonesië, Senggigi

Valentijndag en een jarige :

Floor de man van Anketank is jarig !

HAPPY BIRTHDAY FLOOR !!!

En voor iedereen een fijne Valentijnsdag !

Vanaag niks gepland, alleen de masseuse voor vanmiddag.

Het was vandaag (ik loop vandaag gelijk) een bloedhete dag, strakblauw met alleen in de middag wat kleine witte vegen in de lucht.
De palmen staan roerloos, zo stil zelfs dat elke vleugelslag van een vlinder het stille beeld verstoort.
HET teken voor de jonge zwaluwen om -al vliegend in een razende vaart - een sipje uit het zwembad te nemen.

Vanmiddag kwam er een stel rugzakkers aan, dus we zijn niet, meer alleen.
Ik denk eigenlijk dat ze morgen weer vertrekken, die rugzakkers doen elk plekje meestal maar 1 nacht aan.
En we hebben nooit last van ze.

Morgen hebben we ons busje besteld omdat we even willen rondsnuffelen in Mataram.
Lenny moet een hoedje en een telefoonhoesje, Constance, Lidia en ik willen schoenen scoren.
Ik heb al eens eerder gekeken en ik meen mij te herinneren dat het duurste paar 7 euro is, dus daar is wel overheen te komen.

Zoals elke dag hopen we op een prachtige zonsondergang maar ook nu zal t waarschijnlijk weer een grote teleurstelling worden.
Zoals Lenny pleegt te zeggen : de cursus rietdekken is afgelast, Riet is ziek.

De masseuse is nu bij Lidia bezig, we hebben de prijs afgemaakt op € 3,50 per persoon.
Ik ben de laatste, daarna komt Hamdan oteh-oteh brengen, dus vandaag hoeven we eens een keertje niet te koken :-)

De massage viel goed in de smaak, volgende week komt ze terug !

Lekker lang buiten gezeten want we hebben bijna geen tot geen muggen.

Kopje koffie bij ons en lekker op tijd slapen, want morgenochtend op tijd weg.

Saai verhaaltje...morgen beter...

• 14 Februari 2014 - 00:40

Siebrand:

Al is er niet veel gebeurd, toch altijd leuk om te lezen!

Lekker blijven genieten daar!

Groetjes, Siebrand

• 14 Februari 2014 - 07:58

Gerard:

De ochtend is hier net gestart.
    De lucht is prachtig gekleurd.
    Zo te zien gaat het weer een mooie dag worden.
    Op de radio, tv en via de kranten wordt kenbaar gemaakt dat onderzoek heeft uitgewezen dat Els Borst waarschijnlijk slachtoffer is geworden van een misdrijf.
    Hoe en waarom wordt nu onderzocht.
    De buurt waarin zij woonde wordt tot de milimeter uitgekamt en buurtbewoners worden gevraagt of zij misschien iets vreemds of verdachts hebben gezien.
    Ze moeten de dader(s) maar goed straffen, als ze gepakt worden.
    Maar ze zullen er wel met een onbegrijpelijke straf vanaf komen.
    Zo gaat het toch vaak in Nederland......

• 14 Februari 2014 - 09:10

Jo:

Wat een saai verhaal ! ;))

HARTELIJK GEFELICITEERD OME SLOR ! XxX

Iedereen een liefdevolle dag toegewenst !

• 14 Februari 2014 - 09:19

Puk:

Ik sluit me bij Jo aan, iedereen een liefdevolle dag toegewenst, doe iets leuks met elkaar en wees extra lief voor je geliefde. Happy valentines day iedereen!

• 14 Februari 2014 - 09:28

Wouter, Jolanda En Berend:

Wij wensen jullie allemaal veel lieve liefde en geluk :D
    Geniet maar lekker verder van alle pracht (hihi...en de nieuwe schoenen ;))
    liefs uit Rosmalen

• 14 Februari 2014 - 10:30

Puk:

Gefeliciteerd met je verjaardag Floor en ook de rest van de familie! Fijne dag toegewenst, verwen hem maar lekker Anketank, wat mooi om op Valentines dag jarig te zijn, met mijn Oma van mijn vaders kant was het ook zo, maar toen was Valentijns dag niet bekend in Nederland, kan het me tenminste niet herrinneren.

Wij zitten op ons matras te wachten, het schaap hangt (ons lekkere warme dekentje) buiten lekker frisse lucht op te vangen. Wat zullen we vannacht lekker slapen!

• 14 Februari 2014 - 11:32

Yvonne:

Heerlijk toch zo'n rustig dagje tussendoor en dan een heerlijke massage. En dat voor die prijs.
    en dan nog lekker eten. Jullie zien er allemaal geweldig uit.
    nog een fijne avond op deze valentijnsdag.

Floor van harte gefeliciteerd. Laat je verwennen vandaag.

verder allemaal een liefdevolle valentijnsdag.

Wij gaan vanavond met onze buren uit eten. Een verrassing voor mijn mannetje.

• 14 Februari 2014 - 11:36

Puk:

Het matras is er, wat een genot. Lekker hard en gelijk veel gemakkelijker met er in te gaan en er uit te komen. Weer een stuk in ons huishouden! Lekker hoor!

• 14 Februari 2014 - 11:53

Gerard:

Wij gaan vanavond lekker pannenkoeken eten.
    Lekker met spekjes en groene paprika en curry).
    Vooraf een heerlijk Italaans bolletje met kruidenboter.
    Glaasje wijn erbij, heerlijk genieten.

• 14 Februari 2014 - 12:34

Puk:

Dat is effe gezellie, eet smakelijk vast Gerard en Roel!

• 14 Februari 2014 - 12:56

Jo:

Wat een bijzondere combo Gerard ! Nog nooit van gehoord, ik houd niet van paprika, maar pannekoeken met spek lust ik wel, en liefst ook kaas , maar ...curry ? zelfgemaakt ?
    Geniet ervan iig !

Fijne avond !

• 14 Februari 2014 - 13:28

Hanneke:

weer leuke foto;s Els,voor die prijs kun je nog eens een massage nemen.zonder schoenen gaat niet he Els....haha.. Floor gefeliciteerd, Puk en Wim lekker slapen vanavond,Gerard die combi pannekoek ???lijkt kijkt mij niks, maar ik ben van t zoete, geniet ervan,happy valentijnsday allemaal

• 14 Februari 2014 - 13:50

Gerard:

Nee, we gaan uit eten naar een pannenkoekrestaurant in Ermelo.
    De zelfgemaakte curry serveren ze warm in een kannetje erbij, zodat je naar believen deze kunt schenken over de pannenkoek.
    De blokjes groene paprika en de gebakken spekjblokjes worden uiteraard wel gedrappeerd over de pannenkoek geserveerd
    Misschien een combinatie waar je niet zo snel op zult komen, maar de pannenkoek is echt heel lekker hoor, gewoon eens proberen zou ik zeggen.

• 14 Februari 2014 - 14:19

Jo:

Oh en om 13.01 uur ook zie ik HAHAHAHAHA, nou ja, beter dubbel dan helemaal niet ! toch ?

• 14 Februari 2014 - 14:22

Paula:

Floor van harte gefeliciteerd en een fijne dag.

Gerard en Roel, toen ik jullie recept las, wist ik gelijk dat het in Ermelo geserveerd werd. Na Lage-Vuurse het lekkerste pannenkoekhuis van Nederland. Eet ze vanavond ook jullie hebben dat verdient met het harde werken in het huis. Schiet het al een beetje op???

Jo heb je al iets gehoord van je nieuwe baan, ik duim voor je, succes met wachten.

Wim/Puk, val nog niet in slaap de OS hebben nog genoeg vermaak, veel succes met jullie nieuwe matras.

Hanneke is de pijn al minder nu de hechtingen eruit zijn??

Elsje mooie foto's een genot om naar te kijken.

De oogarts was niet tevreden gisteren, ik ook niet natuurlijk, want geduld hebben is soms zooooo moeilijk, hij geeft me nog een jaar voordat het pas geopereerde oog hersteld is, dat is best lang omdat ik me op een half jaar had ingesteld, maar nee dus, er zit nog steeds vocht op het netvllies, wel iets minder als 4 weken geleden, ik ga wel mijn bril aan laten passen, misschien dat dit binnen het jaar nog een keertje moet gebeuren, maar nu wordt ik gek met of zonder bril.

Voor de lombokkers, eet ze lekker en slaap als een roosje de Valentijnsdag uit.

Voor de thuisblijvers een genoeglijke avond en eet lekker straks.

• 14 Februari 2014 - 15:00

Jo:

Lekker balen zeg Paula ! :( helaas heb je weinig keuze dan ermee leven......een jaar lang GGRRRRRRRR..

• 14 Februari 2014 - 15:37

Els:

Ohhh, die pannenkoeken, wat klinkt dat lekker ! Veel plezier en eet smakelijk.

Yvonne jij ook ! En de groetjes aan je mannetje.

W en P jullie komen nu helemaal niet meer op t laminaat volgens mij !

Paultje, echt vervelend van je oog, een jaar t is me nogal geen tijd zeg !

Mia kan al een tijd niet reageren, weet niet waarom, wel vervelend !

Jo, ik ga je berichtje zoeken !

Han, nee zonder schoenen kan niet, al zijn ze maar van plastic !

Siebrand...reken maar dat we genieten ! :-)

• 14 Februari 2014 - 15:45

Paula:

Er is wel mee te leven Jo, maar dan wel erg belabberd, vooral het lezen is vervelend, ik zie het als een zachte band van de fiets, waardoor je veel te hard moet trappen, het slurpt energie.
    Nou ja we doen het er maar mee, er zit inderdaad niets anders op.
    Wij krijgen straks visite, ik heb een heerlijk Hollands etentje in elkaar geflanst, dat zal er best ingaan bij onze vriend, doordeweeks kookt hij nauwelijks, alleen als hij mensen krijgt ontpopt hij zich als een 1eklas kok.

O ja voor de liefhebbers, tante Mientje 98 jaar, is vannacht uit bed gevallen, voor zover niets gebroken maar kreeg wel na een paar uur rare kuren, ze spreekt wartaal kan niet alleen lopen, dus ze is nu naar het ziekenhuis gebracht om te kijken wat er loos is, het bleek geen Tia te zijn volgens de H-arts, dus het weekend zitten we in Amsterdam. Doe maar geen kaars voor haar Wim/Puk, je snapt misschien wel waarom.

• 14 Februari 2014 - 16:42

Wim:

Is goed Paula, wordt aan gewerkt. Best wel strontvervelend, dat gedoe met je kijkertjes. Ook brandt de kaars voor jou hoor!
    Floor Gefeliciteerd!
    Iedereen die zich strakkies in de diverse gevariëerde maaltijden storten: EET SMAKELIJK !!
    Wij doen het met broodjes Shoarma, met een klots knoflooksaus en een stukkie fruit.

Gaan uitm'nstaart lekker vroeg proefslapen, that goes without saying, of course...

Zojuist kaartjes besteld voor de one-man show Zondag in Den Haag van.......Já hoor: Paul van Vliet!!
    18 mei a.s.
    Dat wordt smullen en genieten.

Truste voor de Lombokkers en een plezierige voortzetting van de Valentijnsdag voor de rest van de familie.
    Sjalom/Groetjes + Love-Health & Wealth...(en in DIE volgorde)

• 14 Februari 2014 - 16:45

Wim:

Hmmm...Paula, de kaarsendiscipline effe verkeerd opgepikt. Nou ja, hij brandt nu toch...dus lá-maar!

• 14 Februari 2014 - 17:15

Puk:

Welterusten Lombokkers! Verder iedereen nog een fijne Valentine avond, en wie nog lekker moet eten, eetsmakelijk, en voor de anderen, dat het lekker maggu zakkuh!

tot morgen!

• 14 Februari 2014 - 23:53

Gerard:

Na een drukke dag is het nu ook voor ons slapie doen.
    We hebben heerlijk gegeten vanavond.
    Het is uiteindelijk geen pannekoek geworden, maar een heerlijke xxl-hamburger met pataatjes en friet met currysaus.
    Morgenochtend eens niet om 06:00 uur uit bed.
    We mogen uitslapen, want het is WEEKEND !!!