rustig dagje - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu rustig dagje - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu

rustig dagje

Blijf op de hoogte en volg fritselsrolenlidcon

12 Februari 2014 | Indonesië, Senggigi

Na de bananenpannenkoeken met honing zijn we gaan zwemmen.

We hebben hier 2 nederlanders zitten die kort na Lidia, Lenny en Constance zijn aangekomen.
Dat is me toch een stel vervelende griezels, ze zeggen geen woord tegen elkaar, ze zitten alleen maar naar ons te loeren, niet stiekem maar gewoon ongegeneerd en zonder gene, bah, bah !
Dat voelt echt vervelend als je in alles bekeken wordt !
De man leest nooit, zij zit alleen maar met een tablet te rommelen, dus die kijkt over haar met tablet belegde knieen heen en loert al het moois van ons af.
We hoopten al dat ze snel zouden moven, maar het was een mega-tegenvaller toen we vandaag hoorden dat ze gelijk met ons terug zouden vertrekken. Hebben wij weer hoor !

De wind is ineens gaan liggen, dus we hopen dat het mogelijk is om een dezer dagen naar een van de mooie Gili's te gaan natuurlijk niet de doorsnee eilandjes, maar een mooi klein onbewoond eilandje.

Vanuit het zwembad weer diverse reddingsacties uitgevoerd sommige succesvol, andere weer niet.
Er was dus een fors vliegbeest die ik uit het zwembad viste, ik legde hem in de schaduw van een pet zodat ie niet in de volle zon zou liggen, maar de opruimdienst had m eerder gevonden en binnen een ja en nee was ie bedolven onder de mieren en die gingen m wegslepen.
Wel zielig...

Vanavond besloten om bij de vrouwtjes aan de overkant een heerlijke satee te scoren.
Wel voor 85 cent dus dat hakt erin...

Roland ging als laatste nog even zwemmen en wij zitten nog even onder de beruga met een enorme pint thee !
Lenny is al naar haar kamer en wij gaan ook zo.

Morgen op tijd op, 9u vertrek voor een tripje.

• 12 Februari 2014 - 00:24

Inge En Evelien:

Goedendag, wij zijn gisteren ook weer terug aangrkomen, na een stukje ontvluchten van de winter.
    Intussen bij bijgelezen, hetgeen een feestje is.
    Geniet van het mooie verre Oosten en van elkaar.
    Wij gaan bijna weer aan het werk.

• 12 Februari 2014 - 01:00

Paula:

Van een dagje niksdoen krijg je de tijd om lekker te kletsen over vervelende buren, ook dat hoort bij de vakantie, meestal is het contact met die klieren minimaal omdat je zelf met meerdere bent, het kan zelfs zijn dat als jullie met z'n 2een waren hen juist wel aardig zouden vinden, probeer morgen eens lekker sexi te zwaaien naar hen, wie weet stoppen ze dan direct met hun geloer. Wij houden juist onze bakkes als in het buitenland Nederlanders met veel bombarie in een restaurant zitten te gillen, of op straat duidelijk laten merken dat ze superieuren zijn, maar er de hele dag naast te zitten is een ander verhaal.
    Gatsie wat een vieze dooie beesten, (prikken ze ook)
    Voor ons geen sateetjes maar een heerlijke zuurkoolstamp met spek en worst, heerlijk.
    Geen fietspartijtje naar Rotterdam, m'n banden waren te zacht en had geen tijd meer om ze op te pompen, op de terugweg begon het te regenen, het leek wel ijswater, gelukkig dat ik de metro had genomen, nu is het weer heerlijk zacht, de deken kan dus van het bed.

Inge en Evelien, leuk dat jullie er weer zijn, het is hier trouwens helemaal geen winter geweest. In Denemarken wel???
    Werk lekker na een lange vakantie, (was het fijn???)

Een mooie trip voor de Lombokkers en slaap lekker voor de Europeanen

• 12 Februari 2014 - 07:57

Siebrand:

Hallo Lombokkers!

Ik lees al een tijdje stiletjes mee, tijd om ook maar eens een teken van leven te geven!

Het is erg leuk om zo over jullie dagelijkse bezigheden te lezen. Het lijkt wel een sprookje zo leuk en bijzonder is het daar. Ik hoop dat jullie enorm (blijven) genieten de komende tijd, en dat wij in het (niet zo heel) koude kikkerlandje mee mogen blijven genieten van al jullie avonturen.

Groetjes vor iedereen!
    Siebrand

• 12 Februari 2014 - 08:18

Gerard:

Vervelend als die twee jullie zo zitten aan te staren de gehele tijd.
    Gewoon in onvervalst Rotterdams zeggen " zie je het lekker".
    Dan kijken ze voortaan vast een andere kant op.
    Met het elke keer 85ct voor de sate uitgeven ben je zo door het vakantiebudget heen.
    Oppassen daarmee, zou ik zeggen, het kan ook te gek worden zulke prijzen.
    Nee hoor, geniet er maar lekker van.
    Die laatste foto ( die met de golven beukend op de rotsen ) is prachtig.
    Complimenten Els.

• 12 Februari 2014 - 09:20

Puk:

haha Els, je zit zo'n uitvoerige beschrijving te geven van die twee mensen die niet tegen elkaar praten en alleen maar naar jullie zitten te loeren, je doet precies hetzelfde, alleen ben jij dan met een gezellig groepje mensen, man en vrienden, dus is er geen reden om daar aanstoot aan te nemen.

Gezellige foto's en verslag weer, iedere dag weer mooi hoor en dan dat lekkere eten, soms is het wel watertandend, maar ik mag niets klagen, het wordt hier waarschijnlijk nasi goreng vandaag met satetjes en pindasaus en kroepoek en nog een extra omeletje er doorheen, altijd heerlijk zoals Wim het klaar maakt.

Mooi dagje hier, zon schijnt, gezellig, zowel binnen als buiten.

Veel plezier iedereen en tot later weer!

• 12 Februari 2014 - 09:23

Puk:

Nog even er achteraan, Inge en Evelien, hebben jullie genoten van de vakantie, zal best wel. Welkom terug, fijn om van jullie te horen!

• 12 Februari 2014 - 09:39

Tineke Nuijten:

Jan en ik genieten van de verhalen en de foto's op verre afstand met jullie mee!
    Je schrijfstijl is leuk Els!
    En de beelden roepen veel herinneringen op.
    Onze eerste grote reis....Indonesië....waar we veel met elkaar opgetrokken hebben en wat tot een warme vriendschap heeft geleid.
    We wensen jullie nog heel veel mooie momenten met elkaar toe!

lieve groet voor allemaal
    Jan en Tineke

(ps ben vrijdag jl achterover van de trap gevallen, 8 treden naar beneden, heb een engeltje op mijn schouder gehad,hersenschudding en kneuzingen,mogelijk scheurtje in bot onderrug. Komende vrijdag nieuwe foto en hoop van harte dat de operatie de 25e door kan gaan. Een ongeluk zit in een klein hoekje!)

• 12 Februari 2014 - 09:41

Wim:

Yèèèssss!!! Met de thuiskomst van de Twins c.s. zijn we weer bijna compleet. Nu die andere 6 globetrotters nog...
    Inge&Evelien, als jullie weer in jullie ritme zijn, dan gráág spannende reisverhalen, please?

Valt wel tegen hè Paula, zo'n stomme platte fietsband...maar gelukkig is er voldoende O.V. om tóch de deur uit te hobbelen.

Tja Els, de natuur heeft zo z'n eigen opruimingscommando's in 3-ploegendienst...
    Enne...die loerbeluste landgenoten: Enerzijds gewoon negeren en anderzijds MET JULLIE ZESSEN OP KORTE AFSTAND VAN DIE KLOJO'S *...MOONEN..Mét Feestmuziek...* !!!!!!!
    Nàh, jullie vinden er wel wat op hoor.

Maar wat een schandalig hoge prijzen voor jullie happies en snappies! Eén van de redenen waarom wij ons er niet aan wagen...Daar moeten we járen krom voor liggen. (Overdrijven is óók een vak, tóch?)

Met nog ruim 2 weken in het vooruitzicht BLIJFT het genotterpeil pieken, lekker hoor, genieten jullie maar van pletters.

Effe een matineus *vroegstukkie* regelen voor Puk en voor de rest van de dag (afgezien van de Nasi Rames Speciaal) exporteer ik geen homo meer op deez' dag...
    Mazzeltjes/Brogempjes en de hele boelebende d'r bij.

TTYL!

• 12 Februari 2014 - 11:24

Gerard:

Ik exporteer geen tuinkabouter meer op deez dag......

• 12 Februari 2014 - 11:53

Jo:

Zo, dat was wel schrikken zeker Tinek, zo'n val van de trap ! Jeetje....
    Leuk verhaal weer ! en leuke foto's, vooral die foto van Frits met die oranje uhhhh slinger? tussen zijn benen ! hihi

Ben ook benieuwd naar de verhalen van Inge en Evelien, welkom terug.

Ik ga even verder ...... druk druk druk druk

• 12 Februari 2014 - 12:57

Puk:

We gaan morgen voor je duimen hoor Jo! Met handen en voeten en we steken de dikste kaars aan die we hebben met je naam erop. 15:30 uur? We staan paraat voor je, dat moet je gewoon voelen, veel geluk vast, ik kom er morgen wel weer op terug! XX

• 12 Februari 2014 - 13:44

Jo:

Dank je wel Puk, lief !! Ben best een klein beetje nerveus ! Ik wil het zo graag !!

• 12 Februari 2014 - 14:06

Hanneke:

goedemorgen, leuk, Inge en Evelien weer terug,de verhalen komen nog?Els , logisch als je samen niks te vertellen hebt, en ze zien jullie????is veel gezelliger Els!!morgen gaan de hechtingen er uit mn voet, ben benieuwd. verder niks meegemaakt, fijne dag allemaal

• 12 Februari 2014 - 14:08

Hanneke:

Jo met jouw frans? en je charme en inteligentie? komt goed

• 12 Februari 2014 - 14:29

Els:

Jootje !!!!!! Komt goed !
    Jij kunt jezelf best verkopen, daarom was de gemeente Voorburg zo stom om je bij voorbaat al af te wijzen zonder je zelfs maar gesproken te hebben !
    Ook wij gaan allemaal duimen hoor !!!

Gerard...tuinkabouter ??

Tineke, dat meen je niet !!!! Als ik t zo lees ben je er inderdaad supergoed vanaf gekomen zeg !
    Hoop dat je snel klachtenvrij zult zijn en dat de 25e de operatie door kan gaan !
    Wim en Puk zullen vast een operatiekaars branden.

Han, jij ook je hechtingen eruit, hoop dat je snel opknapt..

• 12 Februari 2014 - 14:52

Paula:

Gerard geen tuinkabouter, waarom niet, die maken s'nachts je tuin netjes en schoon.

Tineke, dat engeltje is zeker goed bezig geweest om je te beschermen, doe rustiig aan voor de volgende stap, de operatie. sterkte en succes.

Hanneke, als de draadjes eruit zijn gaat het vast beter, strekte morgen hoor.

Jo ik ga verder met duimen, morgenmiddag zelfs dubbel, veel succes en verkoop je zelf maar en vraag er een dubbel salaris voor, dat winnen ze er met jou kennis snel uit, succes.

Elsje hebben jullie een leuke dag gehad, ik lees het pas morgenavond dus ik ben benieuwd.

Ik ga aan de thee, het schaatsen begint en daar wil ik een graantje van meepikken.

• 12 Februari 2014 - 16:33

Puk:

Met de duizend meter schaatsen, Nederland goud en brons, Canada zilver. Mooi he? Toch bijna weer drie Nederlanders op het podium, die jongens doen wel hun best hoor, prachtig!

Lombokkenaars, welterusten vast, en voor iedereen verder een fijne avond, het wordt hier nasi goreng vanavond, lekker hoor! Ook allemaal eet smakelijk vast!

Wat een saai weer, maar we zijn er toch even uit geweest, naar Hoogvliet, de nodige dingetjes opgehaald.

Tot morgen!

• 12 Februari 2014 - 16:45

Gerard:

Het was in de middag heerlijk weer hier in Gelderland.
    Ik heb een stukje van onze "tuin" onder handen genomen.
    Er staan al prachtige bloemetjes bij ons te bloeien op het landgoed.
    Fantastisch om te zien.
    Het is nog even wachten, maar ik voel de lente al komen.

• 12 Februari 2014 - 16:52

Anieta:

Mensen van t goede leven daar waar het leven zo heerlijk is,erg leuk om jullie verhalen te lezen en om wat foto s van julie te bekijken jullie hebben t erg leuk met elkaar!! Fijn Lennie dat je t naar je zin heb, jullie eten wel erg duur daar dat moet wel een beetje minder worden hoor! Genieten jullie maar wij genieten hier van onze schaatsers... super zijn ze vandaag weer een goude en een bronzen medaille erbij. Verder is hier alles gewoon, bah zoals altijd.... Fijne dag morgen xx

• 12 Februari 2014 - 23:01

Wim:

Naar bed, naar bed zei Duimelot....Voor óns dan, want de Tropelingers laten zich alweer koesteren door de opkomende koperen ploert, denk ik zo maar.
    Goeiesmorgens Jong & Lui, uit de veren/van je tampat, douchen, ontbijten en effe plonzen voordat jullie weer een avontuurlijke dag gaan beleven.
    Wij (de Trixianen dus) zitten zo'n beetje uit onze oren te kijken. Dus/Ergo....as de sodemelazerstraal naar de meurbak sprinten.

Hadden een gezellige dag, al met al. Beetje van de dit en een beetje van de dat, je kent dat wel.
    Hoop dat je een beetje bijgekomen bent Tineke. D'r brandt nú al een beterschapskaarsie voor je hoor en op de 25e een speciale kaars!

Voor de late opblijvers óók een prettige nacht gewenst.
    TRUSTE !