happy new year !!! - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu happy new year !!! - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu

happy new year !!!

Blijf op de hoogte en volg fritselsrolenlidcon

01 Januari 2014 | Indonesië, Senggigi

Voor ons is t al zover !!!
En... Het is droog !!

• 31 December 2013 - 17:22

Nurten En Richard:

Gelukkig en een gezond 2014 toegewenst voor jullie!!!

Wij gaan straks beginnen en hebben nog 6 1/2 uur te gaan

• 31 December 2013 - 17:24

Wim&puk:

Ook voor gullie een GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Stikkensveel gezondheid, wagonladingen lol en alle pleziertjes die je maar kunt wensen/bedenken...!
    PROOST Spiekers, Guus en andere bekenden.....

• 31 December 2013 - 17:40

Birgitta En Senna:

Heppie noew jeer!!!! Hele fijne tijd daar!
    Voor alle anderen, alvast een mooie jaarwisseling en een meer dan geweldig 2014!! X

• 31 December 2013 - 18:14

Anketank:

Ook voor jullie Gelukkig Nieuwjaar. Floor en Anke Xxxxxxx

• 31 December 2013 - 18:42

Els:

Het is hier een kolere-herrie ! Niet normaal ! De hele kamer resoneert ! Pppfff... Gelukkig zijn we zo ontzettend moe dat we er waarschijnlijk dwars doorheen slapen !
    Allemaal alles wat jullie wensen voor 2014, Anke en Floor ook !
    Nutan en Richard, jullie bloemen werden met blijdschap en verbazing ontvangen.
    We hebben vandaag de uitnodiging ontvangen voor de bruiloft van onze receptioniste Citra op 6 januari...die gaan jullie dus meebeleven.
    Truste.....zzzzzzz

• 31 December 2013 - 19:11

Constance:

Els en frits, Gelukkig nieuw jaar! Ik hoop dat jullie nog mooie jaren samen mogen hebben.
    heel veel liefs.
    Hier knalt het volop. Straks de nachtdienst weer in dus voor mij en werkenden jaarwisseling.
    Voor alle site members Happy new Year

• 31 December 2013 - 19:35

Hanneke:

Voor iedereen een fijne avond en gelukkig 2014

• 31 December 2013 - 22:33

Wim:

Goejemorrugguh E&F! Uit de veren jongelui...hoogste tijd voor De Nieuwjaarsduik!
    Nàh, da's óók geen kaut klussie, tóch? Daar krijgen jullie geen kippetjesvelletjes van in het lauwwarme water van het zwembad. En straks jullie eerste tropische fruit-ontbijtje. Selamat Makan....

• 01 Januari 2014 - 00:44

Puk/Wim:

IT IS HERE!!!!!!! JANUARY 1, 2014, HAPPY NEW YEAR EVERYONE!!!!!!!!!

• 01 Januari 2014 - 10:12

Jan :

Hoor dat het behoorlijk slecht weer is en dus wens ik jullie veel zonneschijn toe. Van Sherly en Neneng zullen jullie momenteel niet veel horen. De zoon van Neneng heeft een zwaar motorongeluk gehad en zal vermoedelijk aan de gevolgen bezwijken. De situatie is erg kritiek. Het is even helaas niet anders. Groetjes vanuit rustig Nederland.