we zijn er - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu we zijn er - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu

we zijn er

Blijf op de hoogte en volg fritselsrolenlidcon

31 December 2013 | Indonesië, Senggigi

Een heel lang verslag geschreven, kan ik m niet van mijn telefoon naar mijn ipad krijgen want internet doet t niet op mijn iphone....zucht.
De ipads doen t prima.
Dus stuur ik t verhaal morgen wel.
We gaan even zwemmen en daarna een tukje doen en dan zijn we klaar voor de oudejaarsavond.
In Singapore nog een paar flessen bubbels gescoord maar zo voordelig als de sterke drank is, zo duur zijn de Cava's. Gewoon 25 euro een fles :-(
Nou 2 is zat hoor dan maar een biertje erbij.
Fijne jaarwisseling allemaal en tot morgen.
Onze reis ging voorspoedig maar dat lezen jullie morgen wel.

  • 31 December 2013 - 07:47

    Constance:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. een mooie jaarwisseling en al wat wenselijk is voor 2014.
    Liefs en een dikke knuffel van mij.
    Voor alle site bezoekers natuurlijk ook een fijn mooi nieuwjaar toegewenst.

  • 31 December 2013 - 07:57

    Lenny:

    Constance ik sluit me bij jou aan. We gaan nu aftellen.
    We zien elkaar de 7-1 gezellig!

    Heerlijk Els als je de reis achter de rug hebt, en nu maar ontspannen.

    Ik ben noodgedwongen om 6.45 naar buiten geweest met de hond, nu nog rustig zonder knallen.
    Hij heeft lekker kunnen snuffelen en alles gedaan.

    Hanneke, is jou hondje ook zo bang?

    Paula is oliebollen aan het bakken. SUC 6

    Puk weer naar de Hoogvliet ?

    Maak er maar wat van vandaag, ik blijf voor de tv.



  • 31 December 2013 - 08:00

    Lenny:

    CONSTANCE EEN FOUTJE........WE ZIEN ELKAAR WOENSDAG 8 JANUARI.

  • 31 December 2013 - 10:02

    Nurten En Richard:

    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.....een hele prettige jaarwisseling.

  • 31 December 2013 - 10:10

    MIA:

    Goedemorgen fijn te lezen dat els en frits goed aangekomen zijn
    Ja en die arme hondjes met dat vuurwerk en die rotjes,ik had vroeger katten en die gingen op de vensterbank zitten kijken
    Hier in Spanje is er bijna geen vuurwerk,soms de hotels en dat is dan mooi vuurwerk
    iedereen een goeie jaarwisseling

  • 31 December 2013 - 10:37

    Paula:

    Fijn Elsje dat de reis goed is verlopen, vast een warm welkom in Lombok, maar dat horen we morgen wel.

    Voor jullie beide een goed en gezond 2014 toegewenst en heel veel genoegen in jullie Lombokvakantie.

    Ook voor de thuisblijvers een goede jaarwisseling gewenst en een gezond 2014 toegewenst.

    Lenny ik bak niet hoor dat doet Fr2 traditiegetrouw, vanavond is het mijn beurt om de keuken schoon te maken.
    Hanneke en Lenny, hou de hondjes in de gaten hoor, de onze is van angst wel eens de deur uitgepiept, sinds die tijd kreeg ie een injectie van de dierenarts, hij was dan echt in coma tot nieuwjaarsdag, zo zielig.

  • 31 December 2013 - 10:46

    Els:

    Hier is het alweer bijna donker, nog een half uurtje !
    Richard en Nurtan, gezellig dat jullie er ook bij zijn.
    We gaan nu ff slapen anders halen we 12 uur niet !
    Iedereen bedankt !

  • 31 December 2013 - 10:58

    Puk:

    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn, lekker gezwommen, effe een tukkie doen en dan het nieuwe jaar in met wat bubble om het in te zegenen, gezellige tijd toegewenst.

    Nee Lenny, we zijn gisteren al naar de hoogvliet gegaan, wel even langs de bibliotheek boeken terug brengen, die is toch nog tot 4 uur open vanmiddag en dan langs de oliebollenkraam om een paar appelflappen, oliebollen en rum rozijnenbollen op te halen, is het erg druk dat het lang wachten wordt dan schiet ik AlbertHein wel even in, die is er vlak naast.

    Aan de overkant in het park zijn ze bezig met de pellets op te zetten en daar vervolgens de kerstbomen en hout en zo in te mikken, dat gaat een aardig fikkie worden vannacht. Ook wel de nodige knallen hier, sommige vrij hard zodat Moshe opspringt, die zal vannacht ook wel ergens verstopt zitten als het echt te keer zal gaan. Ik hou hem wel een beetje in de gaten.

    Iedereen een prettige jaarwisseling toegewenst, je hebt gelijk Paula, huisdieren extra in de gaten houdlen en geruststellen wanneer dat mogelijk is, die hond van Peggy is ook zo bang voor knallen en vuurwerk, een knots van een hond maar toen we een keer vuurwerk en knallen in de tuin hadden op een avond van Linda's en Jessica's verjaardag heeft hij het klaargespeeld al die tijd op mijn schoot te zitten trillen en beven, ik snap nog niet dat de tuinstoel heel is gebleven, hahaha.

    Verder geen nieuws, hier gaat alles goed, lekker naar buiten kijken vanavond, we kunnen vanuit de huiskamer door twee grote ramen heenkijken, voor en zijkant en dan ook nog vanuit de slaapkamer de laan aan de achterkant overzien, dus we hoeven echt niet naar buiten, duiken lekker ons bedje in wanneer het over is of wanneer we er genoeg van hebben. Hier natuurlijk ook een fles bubbly, om het nieuwe jaar in te klinken, allemaal een fijne dag en avond, geniet er maar lekker van.

  • 31 December 2013 - 12:27

    Wim:

    MOOI!!! De Spiekers veilig en wel geland en al ingehuisd....Lekker tukkie gedaan in afwachting van een knallend Nieuwjaar?
    Morgen lezen we jullie verslag wel, ga eerst maar even bijkomen en uitpuffen hoor.

    Voor iedereen een héle fijne jaarwisseling en een gezond begin van 2014.
    Wij zullen op jullie proosten om 0.00 uur....

    Tot volgend jaar sakmásègge!

  • 31 December 2013 - 13:09

    Puk:

    Zo, terug van weggeweest. bij Albert Hein verse apppelflappen zo uit de oven, dus we hebben er al ieder een achter onze kiezen, ook wat oliebollen en dat was meer dan zat.

    De oliebollenkraam had wel ongeveer 50 mensen in de rij staan en toen ik er later langs liep was het nog net zo, ook de bakkerij stond buiten oliebollen te verkopen, ook een aardig rijtje mensen, ik geloofde het wel, bij Albert Hein was ik zo klaar.

    Nu dus lekker niksen en gezellig wezen, proost voor iedereen om 0.00 uur, we spreken elkaar weer in het nieuwe jaar!

  • 31 December 2013 - 13:42

    Jo:

    Happy new year alvast voor iedereen, dat het maar een mooi jaar mag worden !
    Xxxxxx

  • 31 December 2013 - 14:03

    Yvonne:

    Fijn dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad. Heerlijk zwemmen, heb ik ook wel zin in.
    Een heel fijne jaarwisseling en we volgen jullie op de voet.

    Verder ook iedereen een heel fijne gezellige jaarwisseling en een gezond, voorspoedig en creatief nieuwjaar.

    Onze hond intereseert het geknal geen steek. We hebbben 5 poezen en er is er gelukkig maar 1 bang. Hoewel ze nu ook rustig naast me ligt. Het knalt hier al flink. Ook van due enorme " bommen" . Begrijp nog steeds niet wat daar leuk aan is.

    Allemaal de groetjes en ga lekker aan de flappen en bollen. Tot in het nieuwe jaar.

  • 31 December 2013 - 14:03

    Pieta Schouten:

    Fijn Els en Frits dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Iedereen een gezond en gelukkig 2014.
    Happy new year.
    Un prospero año nuevo.

  • 31 December 2013 - 16:16

    Els:

    De lucht doet hier ook mee met t vuurwerk ! T onweert !
    We hebben heel even een tukje gedaan, toen we wakker werden hadden we allebei geen idee waar we waren. Ik liep naar t raam -dat ik er raar vond uitzien - en verbaasde me dat er een zwembad voor ons raam lag, toen ik me omdraaide zag ik pas waar we waren.
    Frits had precies hetzelfde, gekke sensatie hoor.
    Guus is vanmiddag nog geweest met mijn nieuwe simkaart, zodat ik lokaal kan bellen.
    Hij waardeert steeds voor me op, dus dat is nog eens service he ?
    Nu zitten we in het (open) restaurant en het is 23.15u nog ff wachten dus.
    Er wordt overal al druk getoeterd en af en toe een knal.
    Om 00.00u barst t los en aan de overkant is het mooie viurwerk op t strand.
    Hopen dat t droog blijft...
    Ik meld me nog even als het nieuwe jaar voor ons een feit is en ga dan lekker slapen...

  • 31 December 2013 - 16:29

    Tonny En Leon. :

    Zo! De oliebollen en appelflappen zijn gebakken,en ze zijn weer heerlijk.
    Specialiteit van Leon en natuurlijk de traditie.

    Wij wensen jullie een heel gezond,gelukkig,gezellig,en alles wat goed is voor 2014.

  • 31 December 2013 - 16:41

    Els:

    Ik bewonder iedereen die de oliebollen en appelflappen zelf hebben gebakken, goed hoor
    Er is hier een enorme hoosbui/donder ui losgebarsten.
    Het is al aan het minderen, dus maar hopen dat het binnen een kwartier droog is !

  • 31 December 2013 - 16:43

    Wim:

    Ja Lombokgangers, nog 20 minuutjes en dan is het féésten geblazen bij jullie.
    Wij bereiden ons voor op de oudejaarsavond. Happies en Snappies staan al klaar enne.....natúúrlijk staat er een bakje water in de postbus (zoals alle jaren..) om eventuele rotjes, voetzoekers of ander spul gelijk te verzuipen als de jeugd het in hun botte hersenen halen om te gaan lopen rotzooien...!!
    Voorkómen is beter dan genezen, tóch? Het zal niet de eerste keer zijn dat postbussen *opgeblazen* worden!
    Niet vergeten: Vanavond de trekking van de Staatskloterij en morgen de Postcode-dinges....

    Wij zitten al zwáár aan de frisdrank.....of het nóóit middernacht wordt. Dan kan de fles spuitbubbelsap opengerukt worden.

    Het regent hier een beetje, maar dat zal geen probleem worden voor de kerstboom/pallets-verbranding vannacht. Altijd weer spectaculair hoor.

    Mazzeltjes en Broghempjes voor alle Mispogempjes...!!!

  • 31 December 2013 - 17:23

    Lenny:

    Zo Spiekjes...jullie zijn al in 2014 beland HAPPY NEW YEAR ! ! !

    Ik kan me voorstellen dat je even de weg kwijt ben.

    Zo zit je nog aan de brunch 2 e kerstdag, en nu zit je aan de andere kant van de wereld.

    Ik ga het meemaken.

    Wim heb je geen gillende keukenmeiden?

    Veel plezier vanavond!!!

  • 31 December 2013 - 19:32

    Hanneke:

    Fijn Els en Frits, dat jullie er zijn, regen en onweer?? morgen de zon weer. doen ze er daar veel aan??
    Lenny mijn hondje vind het neit erg hoor, en ik ben thuis dus.ik wens iedereen een fijne jaarwisseling..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Senggigi

onze 6e reis naar Indonesie

de voorpret kan beginnen

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2014

donderdag

05 Maart 2014

de 5e maart

28 Februari 2014

de laatste

27 Februari 2014

dit was Indonesie !!!

26 Februari 2014

Goedemorgen Nederland !
fritselsrolenlidcon

we gaan met 6 man ditmaal naar Lombok. Wij gaan 2 maanden de 4 anderen gaan 1 maand. er is al een heleboel geregeld maar er moet nog veel. wordt genieten.

Actief sinds 01 Okt. 2013
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 52297

Voorgaande reizen:

28 December 2013 - 01 Maart 2014

onze 6e reis naar Indonesie

Landen bezocht: