opstaan ! we gaan... - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu opstaan ! we gaan... - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van fritselsrolenlidcon zesstuks - WaarBenJij.nu

opstaan ! we gaan...

Blijf op de hoogte en volg fritselsrolenlidcon

30 December 2013 | Nederland, Schiphol

05.20u ...we zijn uitgeslapen.
Ff douchen, op t gemak, want we gaan om 07.30u naar de luchthaven en dat is toch ff 300m lopen.
Nog overdekt ook.
De bagage is op gewicht, de handbagage is iets te zwaar, wij ook :-)
Meteen inchecken en dan de eerste stop : Singapore ! Vertrek 10.30u, aankomst 05.55u lokale tijd.
Normaal zouden we daar een stop-over-hotel nemen want we zouden 10 uur moeten wachten, maar nu is het maar 2 uur, wel zo fijn en t scheelt een hoop geld.
Aankomst op Lombok is 10.30u lokale tijd, het is daar 7 uur later dan in Nederland.
Ee melden ons zo snel mogelijk, hetzij direct, hetzij via Wim.
Later....

• 30 December 2013 - 07:08

Birgitta:

Goede reis lieverds!!! Xx

• 30 December 2013 - 08:09

Els:

Dank je Birgitta xxx
    We zijn onze koffers al kwijt, heerlijk !
    Alleen handbagage, nu wachten tot we door de douane gaan.

• 30 December 2013 - 10:16

Wim:

Wordt toch wel een vermoeiende vliegtocht....Maarre...er is altijd voldoende Tantum-crême te koop om de geteisterde armspieren te behandelen!!!
    Happy Landing en geniet maar van de Pilotenkunstenmakerijen...
    D'r brandt een *Zweefmaarlekkerinderuimtekaars* voor jullie beidjes hoor!!!
    We gaan elkaar wel weer horen,tóch?

• 30 December 2013 - 10:20

Puk:

Dat gaat lekker vlot zeg, alle beste wensen, en ja toch, zweefkaars is toch prachtig, alleen staat hij hier wel stil hoor!

Iedereen een prettige dag toegewenst, we komen wel weer terug

• 30 December 2013 - 10:23

Els:

De deuren gaan zo ficht van het vliegtuig over enkele
    Minuten gaan we vertrekken !
    We melden ons weer in Singapore !
    Fijne dag !

• 30 December 2013 - 11:31

Lenny:

Zo....nu zitten jullie hoog en droog in de lucht.

Vanmorgen begon de ellende al hier, allemaal gladheid en veel ongelukken.

Constance en Lidia,als jullie aan de beurt zijn hou er dan rekening mee, want dat kunnen we niet hebben.

Ja, het zal toch nog wel winter worden.

Nu maar wachten op een berichtje van Wim.

Wim, goed dat je zo'n * ZWEEFMAARLEKKERINDERUIMTEKAARS* in huis had.

Fijne dag !

• 30 December 2013 - 12:08

Puk:

Ja Lenny, zodra Wim bericht krijgt horen jullie het ook, we moeten wel even naar de Hoogvliet, maar dan zitten ze nog in de lucht, wij kunnen dus op ons gemakkie effe heen en weer lopen en tegelijkertijd een frisse neus halen.

Lenny is het bij jou zo glad buiten, hier is het droog, wel veel wind en bewolkt maar het verkeer rijdt gewoon. Vervelend hoor, ook met de hond uitlaten natuurlijk, voorzichtig hoor, je kunt je nu of eigenlijk nooit een gebroken been veroorloven, ga maar met twee hele benen en armen in die rolstoel op het vliegveld zitten. Hetzelfde geld ook voor Lidia en Constance, zachies aan, dan breektutlijntjulniet.

Roland neemt thuis de honeurs nog even waar, en dan nog 4 weekjes, en weg zijn jullie.

Mijn kleinzoon Anthony is vandaag 29 jaar geworden, Wim zit aan het orgel verjaardagsliedjes te spelen, gezellie hoor.

Tot straks weer......

• 30 December 2013 - 13:07

Lenny:

Gefeliciteerd Puk met je kleinzoon, en Wim natuurlijk ook.

Ik ben net terug van de Lidl, en de Acition.

Lokaal zijn de bruggetjes en sommige stukken van de fietspaden glad, het is echt verradelijk.

Op het nieuws zag ik wel veel slippartijen in het land, gelukkig geen gewonden.

Zo, ik kom de deur niet meer uit, alleen voor de hond.

Joey is al in de stress van de knallen, gisteravond heeft hij ook niets gedaan buiten,
    en vanmorgen stond ik weer met mijn blote voet in een verrassing.
    Ach.....ik heb er niets van gezegd, gelukkig lag het in de douche.

Je zal maar hond zijn in deze dagen.

• 30 December 2013 - 13:18

MIA:

Zo de Spiekertjes zijn al een aardig eind onderweg.
    Puk gefeliciteerd met je kleinzoon en Wim natuurlijk ook
    Ik ga zo nog even het zonnetje in

• 30 December 2013 - 13:53

Dolly:

Hn els. Een hele fijne vakantie gewenst .ga ervan:genieten

• 30 December 2013 - 16:40

Puk:

Nu, wij zijn ondertussen weer terug van Hoogvliet, wel fijn want het gaat net regenen, en het waaide ook aardig, gelukkig de wind in de rug en op de terugweg ook heel weinig last.

De viskraam was open terwijl hij normaal op maandag dicht is, dus wij om kibbeling vragen maar dat had hij niet, wel lekkerbekjes, dus die maar, smaakten ook lekker. Met een toetje chocolade mousse en slagroom, wel een vroegertje, maar lekker gegeten.

Iedereen smakelijk eten en een fijne avond nog, wij gaan naar een film op tv kijken, hij heet Innocent.

tot straks.

• 30 December 2013 - 21:21

Wim:

Wij zijn allemaal in blijde verwachting....Dat wil zeggen: We zien verlangend uit naar de eerste reisvertelsels van Els & Frits!

Morgen komt er vast wel iets overwaaien uit de tropen, écht wel hoor.

Voor nu allemaal welterusten, duik lekker onder de klamme lappen en trek de klamboe maar goed dicht, anders loop je de kans dat de tjiftjafs, de gekko's en ander kruipend gespuis over je heen komen banjeren....Gatsie!!!!

TTYL....